Hij vind het echt niet erg om onschuldige mensen dood te schieten
Ja zoals hij al zelf zei: "ik speel een persoon die het vaderland dient en denkt alles wat ik moet doen is voor het land, en ik weet niet dat ik verkeerd bezig ben"
verder vind ik hem een cool personage die sneaky is op de manier van dat hij je voor is en al alles weet! _________________ http://i7.tinypic.com/21ctmig.jpg
Volgens mij weet hij heel erg goed waar hij mee bezig is, dat is juist zo cool aan hem, dat hij vaak emotieloos en efficient te werk gaat. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
dank jullie wel.... nee...ik zelf vind kellerman ook niet top... maar ik had beloofd aan kellerman de forummer dat ik een wallpaper zou maken dus heb ik dat gedaan _________________
En ik moet zeggen het is een gave wallpaper geworden
Ik vind Kellerman top om verschillende redenen, ten eerste omdat ie erg goed acteert (charisma en uitstraling), ten tweede vind ik zijn rol erg gaaf en hoe hij dingen weet te manipuleren. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Zie net dattie een soort van deuk in zn hoofd heeft _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design