Overal lees ik ineens dat mahone in dit speelt, en abruzzi in dat.. dus dacht ik: waarom maken we niet een lijstje met in welke films welke PB'ers spelen? T moeten wel redelijk bekende films zijn
Heb jij n film gezien met een van de PB'ers zeg dat dan even dan voeg ik die film toe aan t lijstje
Om alvast een begin te maken:
Michael Scofield:
Stealth, Human Stain, verschillende series (Joan of Arcadia, ER..)
Lincoln Burrows:
Blade: Trinity, John Doe, Mission Impossible II, The gravedancers
Abruzzi:
Bad Boys II, The brothers Grimm
Mahone:
Heat, Crash, Black Hawk Down, Pearl Harbor, Mr & Mrs Smith
Sucre:
CSI (serie), 2 fast 2 furious, benchwarmers
Paul Kellerman:
Memoires of a Geisha
Bellick:
Gun, Collateral, American Crime, I Witness, K-911, en ongeveer elke serie die je kan bedenken (CSI, ER, Charmed, Las Vegas, The X-Files enz. enz.)
T-Bag:
Hostage, Species III
Dubbelop :
Mahone en Abruzzi in Armageddon
Films die dit jaar nog uitkomen:
Bootcamp - Abruzzi
Transformers - Sucre _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Don't do the crime, if you can't do the time...
Laatst aangepast door Appesoester op di jan 30, 2007 7:58 pm, in totaal 6 keer bewerkt.
Abruzzi in Mr & Mrs Smith,,?? heb ik niet gezien,,
Het is William Fichtner die ook in Mr & Mrs Smith speelt,, namelijk als die therapeut,, je ziet hem niet,, maar hoort hem alleen,, Er staat bij IMDB bij Peter Stormare niks over Mr & Mrs Smith,, .. _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Laatst aangepast door kaatje op ma jan 29, 2007 4:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Het is William Fichtner die ook in Mr & Mrs Smith speelt,, namelijk als die therapeut,, je ziet hem niet,, maar hoort hem alleen,, Er staat bij IMDB bij Peter Stormare niks over Mr & Mrs Smith,, ..
slechtheid/blindheid verbeter t even meteen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
hehe k kan wel dat liedje van bassie en adriaan als t spannend word (dat hoge dingetje) doen op keyboard _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Het is William Fichtner die ook in Mr & Mrs Smith speelt,, namelijk als die therapeut,, je ziet hem niet,, maar hoort hem alleen,, Er staat bij IMDB bij Peter Stormare niks over Mr & Mrs Smith,, ..
slechtheid/blindheid verbeter t even meteen
haha,, is goed hoor,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
ja idd.. een heleboel hebben er in ER meesgespeeld.. je zou zo kunnen zeggen denk ik wel dat ze er allemaal in hebben meegespeeld CSI misschien ook nog wel _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Maar van ER lopen ook al honderden seizoenen dus is best wel logisch dat daar veel acteurs in spelen... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Ja, Robert Knepper speelde ook een aflevering in ER mee. En ook een aflevering in CSI Miami (die vandaag dus niet op tv kwam ) En in een aflevering van Law & Order Criminal Intent.
Oh en Star Trek- The Next Generation, maar daar denk ik liever niet aan.
Hij speelt trouwens ook een lange tijd in de serie Carnivale. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Carnivale heb ik nu geleend van iemand, het is een ontzettend rare serie... maar Robert heeft er wel een leuke rol in (radiojournalist). En gisteren zat ik helemaal klaar voor CSI Miami, kwam ie er dus niet in voor... jammer, maar het was wel een leuke afl.
Ik zag dat volgende week Bedazzled met o.a. Brendan Fraser en Liz Hurly op tv komt, daar speelt Paul Adelstein (aka Paul Kellerman) in mee! In een hele grappige rol naar het schijnt _________________
Ja CSI Miami wordt blijkbaar heel raar uitgezonden. Als ik het goed heb uitgerekend komt de aflevering met RK over een aantal weken. Maar ik houd het wel even wat beter in de gaten...
Wade Williams in CSI heb ik helaas gemist.
Ik ga volgende week dan misschien wel naar die film met Paul Adelstein kijken. _________________ *insert random T-Bag quote* <3