Kan iemand een pm sturen met daarin een link om het spel te downloaden? ik heb er net 1 gedownlaod maar die vereist een wachtwoord. het leifst zou ik het in nzb downlaodne als die er al is .
Leeftijd: 108
zerman schreef:
Kan iemand een pm sturen met daarin een link om het spel te downloaden? ik heb er net 1 gedownlaod maar die vereist een wachtwoord. het leifst zou ik het in nzb downlaodne als die er al is .
heb je pm gestuurd _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
heb je pm gestuurd
bedankt voor de snelle reactie
Bne hem nu aan het downlaoden, nu maar hopen dat die goed is.
Raar! Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar vind wel dat er veel downloads zijn die het niet doen of waar een bug inzit _________________ **
bij mij doet hij het gewoon. heb hem net geinstaleerd
en ben hem nu aan het openen om hem te spelen.
ga hem morgen spelen, kijk ik meteen of de bug
weg is. _________________ **
Bij mij wil die nog steeds de bestanden niet Mounten, snap er echt niks van, terwijl het de meest gebruikte versie is op internet, en mensen waarvan ik het lees die hem ook hebben gedownload lukt het wel gewoon met Daemon tools..
zerman schreef:
Dat meen je niet!! Ik ben zo jaloers! Bij mij pakt die hem gewoon niet. Draai jij ook windows 7? En heb jij hem gemount met Deamon Tools?
heb geen windows 7, nog steeds windows vista. maar mount hem wel met
DAEMON Tools.
zerman schreef:
Jaaaaaaaa!!! Yes hij doet het!!!!!! ZZo vreemd dat die het nu ineens doet!! Ga hem gelijk isntaleren (L)
goedzoo! hahaha
Peanut schreef:
Bij mij wil die nog steeds de bestanden niet Mounten, snap er echt niks van, terwijl het de meest gebruikte versie is op internet, en mensen waarvan ik het lees die hem ook hebben gedownload lukt het wel gewoon met Daemon tools..
dat is wel echt raar. ik zou het ook niet weten ;o
weet je trouwens zeker dat je niks anders hebt gedaan als de vorig keer, zerman? _________________ **
Sorry voor dubbelpost maar de bug zit er nog steeds in bij mij. Bellick wilt maar niet weg lopen. Rot bellick! ]: grrr _________________ **
op internet zijn er verschillende die klagen dat hij
daar blijft hangen. maar mijn broer kan hem gewoon
spelen.
hier op het forum ben ik volgens mij ok de enige
waar hij blijft hangen daar. ¬¬ _________________ **
Ja idd, Bij mij bleef die de eerste keer ook staan Hbe paar x geprobeerd er door te gluipen maar dan zag bellick mij. Bij de 5e keer ofzo ging die ineens weg! Nu kan ik gelukkig verder spelen, ik ben wel een bofkont zeg. Misschien dat het helpt dat je hem opnieuw mount. Of eventueel met alcolhof 120% met dat prgje doe ik het namelijk ook...
Succes nog verder, ik hoop voro je dat het nu wel lukt.
ben blij voor je dat hij het doet nu!
heb het zelf nog een paar keer geprobeert.
langer gewacht en opnieuw gemount. maar niks
werkt.
ik ga hem in het weekend wel gewoon op mijn
broers pc spelen *_*
veel plezier er nog mee ;D _________________ **
Hartelijk bedankt, jij ook veel succes nog. Zonder jouw was ik niet.eens zover gekomen. Echt klote dat hij bij jouw niet ver gaat. Vandaag zou die officieel uitkomen. Misschien dat er dus al een nieuwe te downloaden is... Alvast prettig weekend.