whahah die van T-bag is lache,,,maar ik gebruik liever me eigen gemaakte avaters maar daar bedoel ik niet mee dat ze niet mooi zijn hoor ze zijn juist wel leuk en wel handig voor de mensen die geen avater van pb kunnen vinden _________________
whahah die van T-bag is lache,,,maar ik gebruik liever me eigen gemaakte avaters maar daar bedoel ik niet mee dat ze niet mooi zijn hoor ze zijn juist wel leuk en wel handig voor de mensen die geen avater van pb kunnen vinden
Een link geven ok, maar dit lijkt erg zwaar op adverteren... lijkt me wel zo netjes dat eerst te vragen aan de eigenaar van deze website (al zijn er geen forum regels voor zover ik weet, maar dan nog)... net zoals die gast die steeds met zn mac computers reclame aan komt zetten op dit forum...
Ik heb beetje hekel aan ongevraagde adds, adds op deze site zelf van de makers van deze site heb ik weer geen problemen mee... aangezien het hun site is _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"