Leeftijd: 108
Oh zeker kan jaloers zijn ook. Jongen bij mij in de klas vorig jaar had laptop gekregen van zijn ouders hea. en hun wouden dat ook. Dus gingen ze hem pesten om zijn laptop ? Sorry hoor maar dat vind ik dus echt onzin
Komen die pesters naar mij toe zeggen ze ; Woow zeg hij heeft gewoon laptop gekregen van zijn ouders. Wou dat ik dat had.
Liepen ze weg gaan ze zijn tas weg schoppen. En dat heeft nergens anders mee te maken dan met die klote laptop. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Dat is serieus echt triest _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
my hebbe ze ook wel erg gepest in de 1ste en 2de maar komop ik heb nu goede vrienden die er voor me zijn en ik heb die asses al flink de wind van voren terug gegeven dus die zijn nu stil .. zijn altijd nog wel van die mense die het nog ff in moete vrijve bij me maarja ze zijn gwn zielig , en je word er hard van houd ik mezelf voor _________________ No one can outrun their destiny..
mense die peste moete gwoon aandacht hebben en zijn diep triest vind ik en meelopers zijn net zo erg _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce
Een hele goeie vriendin van mij is gepest 2 jaar geleden,en als we het op school over pesten hebben moet ze huilen,ze zit er nog heel erg mee dat heel haar klas tegen der was en dat ze was uitgescholden en gepest werd,dat mensen er nu nog mee zitten das toch niet goed?dat mensen dat doen pesten das triest,ik wou even zeggen tegen mensen die pesten , zoek een leven en laat mensen met rust =) _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Ik wordt al van op de basisschool gepest. Nu is het beter, maar in de lagere school was het niet meer te doen. Dacht ik, tot ik in het middelbaar kwam. Daar was het nog erger. Ik was niet zoals mijn vrienden daar, de mensen van mijn klas kende ik niet, de rest zat in een andere klas en ik was niet goed meer. Maar uiteindelijk verhuisde ik, dus ook nieuwe school en nieuwe vrienden, dacht ik!!! Ik ward nog erger gepest als op mijn vorige school. Het was zelfs zo erg dat ze mij op een jaar tijd 4x hebben moeten afvoeren naar het ziekenhuis. Maar ik gaf niet op, ik was het zwarte schaap. Tot zelf vorig jaar werd ik gepest, niet zo erg als het jaar ervoor. En nu?? Nu gaat alles goed. Iedereen heeft mij weten te apprecieren zoals ik ben. Nu wordt ik niet meer gepest, en ben er echt blij voor. Eens zien wat volgend jar zal brengen.
Ik wens dit echt niemand toe, maar wees zelf ook GEEN pester. _________________ Michael: If I surrender now, I’ll lose everything I love
Ikzelf ben nooit gepest(gelukkig)....maar van groep 1 tot groep 7 op de basisschool had ik een duitser in me klas zitten...hij werd altijd gepest...door mijn klas(ik deed er zelf niet aan mee),door elke andere klas die hoger was dan die van ons...en ik kon hem natuurlijk niet altijd helpen,wantaltijd als hij alleen was gingen ze weer naar hem toe...maar als het kon ging ik gewoon voor hem staan,zodat ze hem niks konden doen.Later werd hij nog altijd gepest en ging hij naar zo'n leraar op t schoolplein,maar die begon hem uit te lachen(vond ik nog het ergste van alles,dat een leraar hem niet wou helpen)In groep 7 is hij terug naar Duitsland verhuist,mede omdat ze hem zo hebben gespest...heel zielig vond ik hem.. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
ik werd vanaf de basisschool in groep 6 al gepest door iemand in me klas.
ze zette me voor schud bij al me vrienden, maar nu... nu heb ik bijna geen enkele vrienden meer op de basisschool...
Mijn vorige beste vriendin, volgens mij was zij bang voor dat kind dat mij zo pest...
duss daarom liet ze mij stikken en om stoer te doen ging ze dingen tegen kinderen zeggen over me die helemaal niet waar waren..
Ik wil nu echt heel graag naar de middelbare school
en alles achter me laten, nieuwe vrienden krijgen enz.
De mensen die pesten zijn echt vet zielig vind ik...
dat is waar ... mensen die pesten zijn ook nooit alleen meestal is dat met een hele groep... pesters zijn altijd zo laf dat ze er andere mensen bij moeten roepen... _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
Ze hebben er ook meestal geen reden voor, dat is nog het domste vind ik _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Ja, meestal krijgen de pesters niet genoeg aandacht thuis _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Inderdaad, de verhalen hierboven vind ik ook ongelofelijk, dat sommige mensen dat doen! Dat verhaal van leske, echt triest hoor dat sommige mensen dit doen. Ik vind pesters echt sneu. _________________
Leeftijd: 108
Ja 4 x naar het ziekenhuis. Dat is toch ook gewoon niet meer normaal. Ben ook gepest maar het was dan nog niet zo erg dat ze me zo hard schopte en sloegen dat ik naar ziekenhuis moest. Het is echt afschuwelyk als je slachtoffer bent.
Maar door dat ze me hebben gepest ben ik er wel sterker door geworden. Ik ben voor niets en niemand bang. Na ja, dat hoop ik
En als iemand ruzie zoekt kan die best naar my toe komen dan verkoop ik hem gewoon een knal. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik ben zelf een verlegen en rustig persoon, maar ben gelukkig nooit gepest. Wel vaak geplaagd, maar dat is niet zo erg. Krijg nog wel heel vaak te horen van leraren enzo dat ik meer voor mezelf op moeten komen, maar ik heb zelf eigenlijk nergens last van.
Pesten .. , .... , Plagen... wat ligt ertussen. Heb hierboven gelezen dat erword geslagen enzo.. en erge dingen. Mij is het zo nog niet gebeurd. Wel soms eens roddellaars of de woorden die toch wel niet goed zijn.
Heb nog nooit iemand gepest, zoals slaan , lunchgeld afpakken, enz.. Maar wel soms eens lachen achter de rug.. Geef ik eerlijk toe . Soms doen mensen zo belacheljijk of willen opvallen dat je toch daar iets over zegt tegen anderen achter zijn rug
Slaan, stelen van anderen gaat toch al ver hoor ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...