Prison Break: The Final Break
 Chat 
Auteur Bericht
<  Serieuze onderwerpen  ~  pesten
Diana
BerichtGeplaatst: do okt 26, 2006 5:20 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

in de 3e klas werd ik erg gepest door een groepje van 5 meiden (die eerst mn 'vriendinnen' waren..t hielt maar niet op en in de 4e ben ik naar een andere school gegaan..gelukkig gaat het nu veel en veel beter! voel me nu ook zelfverzekerder Very Happy maar hoop dat ik nooit meer gepest word Sad

hebben jullie ook zulke ervaringen of zijn jullie gelukkig nooit gepest?

Prison Break BerichtGeplaatst: fr feb 29, 2008 20:28 pm 
Prisonbreak.nl Admin
Prisonbreak.nl Admin

RG_
BerichtGeplaatst: do okt 26, 2006 5:53 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

Ik ben ook heel lang gepest vooral op de basisscool heel erg, het is zelfs zo erg geweest dat mn ouders me thuis hebben gehouden!
IK GING IN GROEP 8 OP KAMP srry caps.. ik ging in groep 8 op kamp en daar hadden ze me ingedeeld int groepje van die irri wijven die me dus pestte.. het ging allen maar om mn haar ik had rooieharen en dat was hun punt :S

nja ze zeiden toen voor ik op kamp ging dat ze snachts me spullen af zouden pakken, en mn staart eraf zouden gaan knippen!
Nja ik sliep met mn tas onder me hoofd! en mn slaapzak helemaal dicht geritst! nja hoe eng ik vond om te gaan slapen was wel duidelijk..

uiteindelijk hebben ze niets gedaan maar t was wel zweten die dagen ervoor!

mja in de eerste en tweede wast nog steeds net zo erg maar had wel vriendinne!

nu is het helemaal over!
Diana
BerichtGeplaatst: do okt 26, 2006 7:55 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Gelukkig maar RG_
Bij mij ging het er gewoon om om hoe ik me gedroeg of zo..dat was voor hun niet goed genoeg..zaten ze me uit te lache om hoe ik op een stoel zat..zelfs had een keertje iemand over de wc deur gekeke toen k op de wc zat! Shocked toen zag k het echt niet meer zitten..ben ook een dag thuis gebleven, had mn moeder toen alles verteld, ze wist er wel van, maar toen zat het me echt super dwars..nu is ook alles over!

BerichtGeplaatst: do okt 26, 2006 8:11 pm  Reageer met quote
Sucre
Sucre

Vroeger wel last van gehad, tot dat ik uit vond als je met de meest populaire mensen vrienden maakt en dat kan op heel veel manieren, het dan van zelf op houdt, aangezien een populair iemand dan ineens voor je komt staan als iemand je wat wil aan doen.
Was fisiek ook nooit sterk, dus in die tijd vochten mensen voor mij vaak, aangezien ik zelf nogal mager was enzo.
Gaf best wel een goed gevoel toen ik de grootste rotzak die mij ook weleens letterlijk sloeg op knikkende knien naar me zag komen en me smeekte om mijn vrienden niet meer op hem af te sturen (ik was toen pas 6 of 7 en die jongen was 10 denk ik). Uiteindelijk wilde die jongen mij ook zijn lunch geld gaan geven enzo, wat ik af sloeg omdat ik toen pas in zag hoe zielig dat soort mensen zijn die anderen pesten.
Op die manier is het heel snel voorbij gegaan eigenlijk voor mij. Dus zoek de juiste vrienden om je heen, leer hoe je vrienden moet maken en je komt al een heel eind.
RG_
BerichtGeplaatst: do okt 26, 2006 8:55 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

`nja ik had geen zin om bij de meute te horen om nit gepest te wordne bedoel ze moeten me maar nemen zoals ik ben en ook accpeteren doen ze dat niet rot dan maar op...

bij mij hebben ze ook ooit de wc open getrokken met zo'n muntje enzo echt walgelij zoiets te doen :S
mja hoop dat ze zich nu trtos voelen ofzo! nja ik vind pesten iig not done.. beetje doortrapt bedoel wat he je dr aan..

vaak is het zo dat de pesters zelf onzeker zijn over zichzelf en daarom een doelwit zoeken om te gaan peseten en hun onzekerheid om te zetten in goe doverkomen mja.. sjit happens bedoel ik ben uj sterker dan ooit dus laat ze maar komen..

mja ik vind het zo rot als ik t pesteres zie doen ben dan goed in staat diegene een klap op dr gezicht te geven! mja wat heb je dr aan..
Ezzie
BerichtGeplaatst: vr okt 27, 2006 12:31 pm  Reageer met quote
Bellick
Bellick

Gelukkig ben ik nooit gepest. Terwijl ze zowel op de basis- als de middelbare school best redenen gehad zouden kunnen hebben. Op de basisschool droeg ik vanaf groep 5 een bril. Ben ook weleens brilsmurf genoemd, da's natuurlijk nog geen pesten.

In groep 8 ging ik ineens stotteren (weet zelf nog steeds niet hoe dat nou ineens kwam... echt heel vreemd) en zelfs toen hebben ze me er niet mee gepest, hoewel er best pestkoppen in mijn klas zaten.

Op de middelbare school droeg ik ondertussen lenzen, maar ik durfde in de klas nog steeds niks te zeggen en als ik iets moest voorlezen kwam er meestal niks uit, behalve wat gehakkel. En toch hebben ze me met rust gelaten. Mensen worden wel om minder gepest... ik denk dat ik heel veel geluk heb gehad.

Ondertussen is het stotteren over, ben ik een zelfverzekerd persoon en tevreden met mezelf, of ik nou lenzen of een bril draag Wink

***Proud to be a member of the Mahone fanclub***
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Kellerman
BerichtGeplaatst: vr okt 27, 2006 1:43 pm  Reageer met quote
Sucre
Sucre

Pesten houdt uiteindelijk vanzelf vaak op, vooral omdat mensen langzaam volwassener worden. Ik denk dat je pesten zowiezo nooit geheel kunt tegen gaan, maar je wel manieren kan vinden om het te stoppen. Ik heb het op mijn manier gedaan die best wel goed werkte (lunch geld een keer extra kan best leuk zijn Wink, soort schade vergoeding voor de klappen die ik heb moeten vangen) haha
RG_
BerichtGeplaatst: vr okt 27, 2006 8:49 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

stotteren ligt aan de manier waarop je adem haalt!
Ezzie
BerichtGeplaatst: vr okt 27, 2006 9:47 pm  Reageer met quote
Bellick
Bellick

RG_ schreef:
stotteren ligt aan de manier waarop je adem haalt!

Ehm nee dus, niet altijd. Was het maar zo simpel. Bij mij waren het waarschijnlijk de zenuwen. Maar goed, BOT maar weer Smile

***Proud to be a member of the Mahone fanclub***
Naar boven
Faasen
BerichtGeplaatst: do nov 09, 2006 1:29 pm  Reageer met quote
Westmoreland
Westmoreland

Ik ben gelukkig nooit gepest, heb ook altijd een grote vriendengroep gehad in de klassen. Organiseerde ook veel feestjes en andere dingen voor klasgenoten. Maar heb ook altijd een oudere broer op school gehad behalve op de HBO. Maar daar zijn de meeste mensen al wat volwassener.

Ik heb zelf ook nog nooit iemand gepest, maar je ziet het wel om je heen gebeuren. Sneu die mensen die andere het leven zuur maken.
Naar boven
MisSxScofield
BerichtGeplaatst: do nov 09, 2006 5:40 pm  Reageer met quote
Lincoln Burrows
Lincoln Burrows

ik werd gepest omdat ik verlegen was en niet veeldurfde te zeggen maar ik werd het laatste jaar van de middelbare school was het een beetje opgehoude maar toen werd iemand anders gepest en die ging ik helpen ..want ik vind het zo erg als iemand getrijtert wordt... omdat ik zelf ook gepest werd...sommige maken je gewoon geestelijk ziek Confused (ik had bijna nooit geen zin om naar school te gaan maar ging toch) maar ik hielp dus die gene en toen werd ik ook weer gepest doordat ik voor die gene opkwam maar dat boeide me niet meer want ik was toch hard geworden en toen schold ik die pestkoppen uit dat was tijdens een opdr. waarbij je strijken moest...en toen zei die ene zo als je nu niet je bek houd dan gooi ik die strijkbout naar je toe..maar ja daar had diegene toch niet het lef voor...het ging gelukkig goed want de juf riep ons allemaal toevallig om te praten over de pesterijen in de klas..einde...TOEN WAS EINDELIJK DAT ROT JAAR AFGELOPEN en had ik mijn diploma gehaald Very Happy ...en was ik van die klootviolen af...das echt het ergste wat je kan overkomen gepest worden vind ik dan zit je zo klote in je vel Confused maar als iemand nu wat tege me zegt dan geef ik die gene een pak rammel Wink ik pik het niet meer Razz heb ik me zelf voor genomen
BerichtGeplaatst: do nov 09, 2006 8:25 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

Laughing Goedzo!, ik vindt het ook heel erg als mensen anderen pesten, vooral omdat ze vaak niks aan dat gene kunnen doen waarom ze gepest worden...

Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
MisSxScofield
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2006 2:53 pm  Reageer met quote
Lincoln Burrows
Lincoln Burrows

sommige pestkoppen hebben niet eens een goede reden waarom ze een bepaald persoon pesten Confused
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2006 3:12 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

dat hebbe ze nooit, meestal doen ze dat gewoon omdat ze onzeker zijn..bij mij ginge ze me pesten over hoe ik op een stoel zat Confused té zielig voor woorden gewoon..gelukkig ben ik van ze af..en ik ben ook een stuk zelfverzekerder nu..dus k laat me dit niet meer gebeuren! Wink
BerichtGeplaatst: vr dec 01, 2006 7:43 pm  Reageer met quote
James Whistler
James Whistler

Ik ben zelf nooit gepest. Heb zelf ook nooit mensen gepest. Ik vind dat altijd zo zwak echt zwak zwak zwak! Ik bedoel wat bereik je er nou mee? Iemand die zijn zelfvertrouwen verliest, en je word er zelf echt niet meer door.

Op school zeiden ze wel eens: Jij met je vierkante paard tegen me, Confused Eerst ik niet snappen waarom, daarna ben ik er toch achter gekomen. En ja hoor, het was omdat ik een gelders paard verzorg, (gelderse paarden werden vroeger gebruikt voor het werk op de boerderij, maar waren voor die tijd al heel lux, kortom ze zijn gewoon wat steviger en zwaarder gebouwd). Eers heb ik er gewoon niet op gereageerd. Daarna zeiden ze het nog steeds, keertje flink boos geworden ff gezecht wat ik er van vond. Nu zeggen ze niks meer tegen me. Maar dit was niet echt pesten,.

En echt goed van je MisSxScofield! Very Happy

Edit* Diana ook fijn voor jou dat je van die pestkoppen af bent! Very Happy
BerichtGeplaatst: za dec 02, 2006 12:24 pm  Reageer met quote
Lincoln Burrows
Lincoln Burrows

haha tanx Wink je moet je eigen niet laten kapot maken door die klote lui vind ik die krijgen hun straf vast nog wel een keer..... Twisted Evil
BerichtGeplaatst: zo dec 17, 2006 9:06 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 108

Ik werd op de basisschool altijd gepest dag in dag uit alleen maar omdat ik altijd iets zei wat ik dacht het kwam er gewoon uit voordat ik er erg in had

het pesten was gewoon samenzwering
-Iemand trok aan mijn haren
-De ander sloeg me
-Weer een ander gooide een gymtas met gymschoenen naar me hoofd
-Dan riep weer iemand bolle tegen mij
-Ze maakte altijd knorgeluiden
En dat alleen maar omdat ik mollig was Confused
Ik kwam altijd huilend uit school en had gewoonn maar 2 vrienden in me klas Shocked
In groep 7 werd het minder maar in groep 8 begon het weer die meiden werden "slimmer" volgens hen Confused
Iedere x naa gym moesten we douche en dan gingen ze me uitlachen enzoo en me uitschelden en toen heb ik nooit meer gedoucht na gym begonnen ze steeds te vragen waarom ik niet hoefde te douche en gingen ze dat tegen de leraar zeggen (Die wist niks van het pesten af)
Toen ik naar de middelbare school ging voelde ik gewoon dat ik er eindelijk eens bij hoorde en aan de ene kant ben ik best blij dat ik gepest werd
Nu laat ik niet meer zomaar over me heen lopen en let ik een heeel klein beetje op me woorden Angel
Als nu iemand gepest wordt krijgt die pester egt dikke herrie Very Happy

Edward Cullen

** **
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Selemino
BerichtGeplaatst: zo dec 17, 2006 9:59 pm  Reageer met quote
Sara Trancredi
Sara Trancredi

Lekkere verhalen hier allemaal... Shocked
Ik ben zelf alleen in groep 2 gepest. Tlijkt heel stom en ver weg, maar ik weet het gewoon wel nog steeds. Ik weet natuurlijk niet echt meer de details en ook niet waar het over ging, maar ik werd gewoon compleet buitengesloten door een groot deel van de meiden toen. Dan zaten ze bijvoorbeeld op het gras een spelletje te doen en als ik dan vroeg of ik mee mocht doen, mocht dat nooit. 1 keer hebben ze me geslagen, maar niet vaker. Ik kwam altijd huilend thuis uit school en toen is mijn moeder met de school gaan praten. Het is toen eigenlijk meteen opgehouden en later ben ik met 3 van die meiden zelfs nog beste vriendinnen geworden. Mja... We waren ook nog maar 5 ofzow... Confused
Ik heb pas een boek gelezen 'Cat's eye'. Dat gaat over een meisje dat gepest is toen ze klein was en wat dat met de rest van je leven kan doen. Ik heb er helemaal niks aan over gehouden en bij mij was het pesten ook niet supererg, maar er zijn mensen bij wie dat wel zo is, dus ik heb egt gruwelijke hekel aan pesters!
Naar boven
Faasen
BerichtGeplaatst: ma dec 18, 2006 1:45 pm  Reageer met quote
Westmoreland
Westmoreland

Vaak worden niet alleen leerlingen gepest, ik heb zelf op de basisschool meegemaakt dat een leraares niet meer op school kwam omdat de klas tegen haar was gekeerd.
Dit was wel een tijdelijke kracht omdat onze leraares met zwangerverlof was.

Jullie ook zoiets meegemaakt?
Naar boven
Kimm.
BerichtGeplaatst: ma dec 18, 2006 4:09 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 108

Onze Duitse docent die heeft een x gehuild voor de klas omdat onze klas gewoon niet wou luisteren (pas geleden)
vorig jaar was er kut docent Frans die later inviel en ze had de pik op mij Confused
Ze kon nog niet eens fatsoenlijk Nederlands praten iedereen had een hekel aan haar en aan het eind van dat jaar is ze ontslagen Very Happy

Edward Cullen

** **
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

PRISON BREAK FORUM forum index  ~  Serieuze onderwerpen
 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar: