heeft er niemand een foto van Abruzzi als hij (in het tweede seizoen) binnenkomt in het Chinees restaurantje ofzo, weer als maffiabaas, volledig in kostuum en alle werkertjes in de keuken moesten zich naar de muur draaien _________________ T-bag: And when I get out of here, and I will get out of here someday, don't think I won't remember what your frontsteps look like, Suzan.
nee die kan ik niet vinden..maar ik vind het wel vette foto's _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
deze is ook al super maar ik bedoel eerder zo het beeld als Abruzzi naar zijn vrouw en kids gaat, moet hij eerst door een restaurantje, en het is daar dat al die werkertjes zich moeten omdraaien. _________________ T-bag: And when I get out of here, and I will get out of here someday, don't think I won't remember what your frontsteps look like, Suzan.