ik heb alleen oorbellen en voor de rest gewoon sieraden.
meschien dat ik ooit een keer een Tatoage neem (voor een jaar)
daar zijn speciale tatoages voor die maar een bepaalde duur hebben, bijv. Henna _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Je signature is te breed, het maximale formaat van een signature is 400x90 pixels.
Ik heb ook gewoon alleen oorbellen. Maar ik wil nog wel een navelpiercing.
Geen tattoo, want dat blijft de rest van je leven zitten.. _________________ .
Ik heb dezelfde als Michael Scofield... duurde even voordat hij erop getatoeërd was maar het is het waard.
Even zonder gekheid, ik heb een aantal jaar een oorbel gehad. Maar deze is er 5 jaar geleden uitgevallen, was hem dus kwijt, heb er nooit een nieuwe meer in gedaan.
Ik vind het zelf niet mooi Tatoes of Piercingen maar bij een vrouw vind ik wel oorbellen en een Navel piersing kunnen. Maar Tepel piersing niet of op andere plekken
ik wil een tongpiercing en een tatoeage op me onderrug
Neem het alleen allebei niet . Kan niet zo tegen pijn van een tatoeage en daar krijg ik vast en zeker spijt van..
En als je een tongpiercing neemt kan het je smaak wegnemen.
ik vind een tatoe erg veradelijk omdat die voor altijd is een piercing vind ik geweldig al moet het je staan ik zelf heb een tong piercing en een navelpiercing ben verslaafd aan mn tongpiercing
Ik ben vanplan om de zelfde tattoo te zetten als michael maar dan niet een echte tattoo dat is een soort hena die 3 jaar blijft zitten want het groeit na 3 jaar uit de huid, en daarna ben ik vanplan op eentje te laten zetten op men boven-rug die ik om de 3 jaar opnieuw laat doen tot ik te oud ben die tattoo word trwns et logo van MOH (Masters Of Hardcore) _________________ http://i7.tinypic.com/21ctmig.jpg
Ik heb 4 oorbellen in mn linker oor gehad, alleen mn lichaam stootte die af, dus kan helaas geen piercings nemen, ben wel van plan tattoo te nemen ooit, weet alleen nog niet precies wat _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
ow geen wentworth tattoo ....maar chinese tekens...waar staat dat teken voor ?
je kan em op je schouder zetten of boven arm dat vind ik de mooiste plekken voor een tattoo _________________
met een laser halen ze het eraf dat deden ze bij mijn oom maar je kan natuurlijk net ook als jij al zei tegen zo'n hete paal aan gaan staan dan hou je een litteken eraan over _________________