Drie dagen lang een dijk van een programma.
Geheel terecht kan Pinkpopbaas Jan Smeets op de borst kloppen en van de daken schreeuwen dat zíjn Pinkpop het oudste pop- en rockfestival van Nederland is. De sleutel van het succes? Pinkpop weet jaar in jaar uit altijd de vinger aan de pols te houden met de beste namen uit de scene.
Voor de 38e editie heeft de Pinkpopdirecteur werkelijk alles uit de kast gehaald om een dijk van een programma neer te zetten. Verspreid over drie dagen kun je je tegoed doen aan de verrichtingen van o.m. The Smashing Pumpkins, Linkin Park, Muse, Marilyn Manson, Snow Patrol, Within Temptation, Arctic Monkeys, Iggy & The Stooges, Razorlight, Scissor Sisters, Wolfmother, Good Charlotte, The Fratellis, Lostprophets, Juliette & The Licks, Ilse DeLange, Macy Gray, Amy Winehouse, Korn, The Kooks, The Magic Numbers en Stone Sour.
De kaartverkoop begint zaterdag 3 maart om 10.00 uur.
Za 26 t/m ma 28 mei: Megaland (Landgraaf)(Limburg)
lijkt me zo vet om naartoe te gaan he, maar heb niemand die mee wilt en geen geld
iemand van het forum die wél gaat? _________________
ik ga niet, maar Linkin Park, Within Temptation, Scissor Sisters, Good Charlotte en Korn lijken me wel leuk ^^ _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit heengaan, want ik ga met Pinksteren als het even kan naar Opwekking. En da's net als Pinkpop altijd tijdens het Pinksterweekend. _________________
jhaa ik gaa dr naartoe!! moet wel nog kaartjes gaan halen maar heb gebeld en er waren er nog genoeg over! heb dr wel mn vakantie voor af moeten zeggen..maar die ging toch al half niet meer door dus dat boeit niet zoveel..
@ Ezzie..wat is Opwekking? heb er nog nooit van gehoord.. _________________
Opwekking is een christelijk festival dat elk jaar met Pinksteren plaatsvind (net als Pinkpop dus) op het terrein naast Walibi, met van alles en nog wat: seminars, praise-diensten, workshops, speciale programma's voor kids, tieners en jongeren etc. Er komen elk jaar tienduizenden mensen op af. Ik ben nu een paar keer geweest en ik vind het vet cool! Vooral dat kamperen in de blubber heeft zo z'n charme _________________
Ik ben afgelope jaar gegaan, maar ik heb de dag na pinkpop scheikunde centraal examen, dus weet het nog niet Ik woon er wel maar 2 kilometer vandaan _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'