Leeftijd: 90
Dit zijn mijn foto's. Van mij, mijn honden, voetbal, en een beetje oude schooltijd Mijn echte naam is Jarno, dus vandaar...
De foto's zijn nogal groot, dus het laden kan even duren!
Omdat iedereen de foto's kan zien (ook mensen die niet lid zijn van de site) heb ik maar wat dingen wazig gemaakt. (Voor de privacy van anderen), wil je toch de hele foto zien, kun je me een berichtje sturen.
Mijn honden ( en die van mijn ouders en broers )
Dat is max, in mijn bed. Hij is nu 4 of 5 jaar denk ik.
En nu nog een keer max
Dit is Swiffer:
En nog een keer Swiffer:
Niet schrikken nu!. Onze droger waskapot, droger stond dus beneden, en voor de grap stopte ik Swiffer er voor 1 seconde in. (daarna meteen deur weer open hoor!)
Meer foto's van de honden komen mss nog.
[u]Mij zelf en voetbal:p
Laten we maar beginnen met toen ik klein was. Ik denk 1995/96 dit. Ik ben de jongen met gele pet ( ik kijk dus niet naar camera), dei jongen daarnaast is een goede vriend van mij, en mss herken je he,m nog wel op volgende foto'sxD
Jaar onbekend, maar ook oud, haha toen ha dik nog van die flappersxD:
Ik op een erges op een feest jaar geleden denk ik, in de zomer vet warm dus. Kloten met de tv:
Ik op voetbal, 2 of 3 jaar terug. Herken je die andere jongen in he tpaars? Ohja, geen opmerkingen over de kleur van het shirt/sokken!:
Ik aan het poolen:
Meer fotos komen er nog wel aan, als ik wat meer tijd heb. nu moet ik egt wat aan school gaan doenxD[/u]
Laatst aangepast door thobe op za apr 25, 2009 5:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Leeftijd: 108
ik zal binnekort ook eens een foto van
mijn max posten. hij lijkt er PRECIES op xD
echt toevallig dat ie dezelfde naam heeft xD
hahahah!
naise man. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Als je wil dat niet leden je foto's niet kunnen zien kun je de hide functie gebruiken zodat mensen je foto's of berichten alleen kunnen zien als ze een berichtje in die topic gepost hebben
De hide functie kun je vinden als je een bericht maakt en dan op voorbeeld klikt inplaats van verzenden.., dan zie je rechts ergens het knopje HIDE staan... gewoon selecteren wat je hide wil hebben _________________
ik vind trouwens je hondjes zooooo
ontzettend schattig ;d
en je lijkt echt heel erg veel op
een jongen die ik ken xD _________________ **
awwww!
mijn hondje slaapt ook altijd met de benen
wijd hahaha!
Swiffer is toch een jack russel?
vriendin van mij heeft er ook zo eentje
en die sleept ook altijd schoenen in zn
kooitje.
lieve foto's *_*! _________________ **
Leeftijd: 90
Jaah swiffer is een jack russel. Ze is vrij rustig voor een jack russel:P Maar deze fotos zijn al beetje oud, nu is ze 3 ofzo en ook stukje groter:P maar deze fotos vond ik gewoon mooi:P
Nu sleept ez ook niet meer met schoenen:P Maar als puppie was ze egt heel schattig, nu ook nog hoor:P
haha. puppies zijn altijd toch iets schattiger.
ik kon max vroeger atijd dragen in 1 hand xD
ge-wel-dig.
jaa klopt, de meeste jack russels zijn druk geak
ben maar blij dat ze vrij rustig is xD _________________ **