c-note of sara al is sara zielig voor michael, maar ik vind c-note zielig voor z'n kindjes _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik vind dat Mahone vermoord mag worden, Ach ja dat is al. Maar C-note mag mij wel blijven, Ik wil wel weten wat er gebeurd met zijn dochtertje en zo. En Haywire hebben we ook niet veel van gehoord _________________ .:Escape is only the beginng:.
C-note _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
van mij mahone doodgaan,snap eigenlijk niet waarom c-note zoveel stemmen heeft gekregen om dood te gaan,vind hem echt cool,met zijn gezin en zo,hij heeft der alles voor over. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Voor het verhaal C-note, omdat hij niet zo'n belangrijk en interessant personage is, maar voor het bitch-gehalte zeker mahone! maarja dan zou het verhaal een beetje langdradig worden denk ik _________________
ja c- note want die is ook minder in beeld geweest en zijn verhaal is afgerond _________________ I miss how we used to talk, Do you remember how we used to talk, Sara?
er zeggen er wel dat c-note niks met het verhaal te maken heeft maar dat is niet helemaal waar
hij zorgt wel voor de ondergang van mahone !!
door alles te vertellen enzo en dat kan je toch niet bepaald onbelangrijk worden ...
ik heb op mahone gestemd omdat ik die vent gewoon niet kan zien ...
al is het wel zo dat c-notes verhaal nu wel afgerond is denk ik en dat hij nu niet meer terug hoeft te komen maarja liever mahone:p _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
Nou kijk, van mij hoeft C-note niet meer voor te komen in de serie maar hij hoeft ook niet dood van mij, zou het niet makkelijker zijn als ie gewoon ergens gaat wonen en een baan zoekt en huisje boompje beestje? _________________ Do you...?
C - Note !
Hijs is aardig, voor zen dochtertje ,
Maar hij heeft niet iets intressants voor de serie _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!