Wie mag, Als het egt moet van jou vermoord worden?
Sara Tencredi
13%
[ 5 ]
Agent Mahone
25%
[ 9 ]
Lincoln Burrows
0%
[ 0 ]
Paul Kellerman
11%
[ 4 ]
C - Note
50%
[ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 36
Kellerman JR.
Geplaatst:
do feb 08, 2007 11:43 am
C-Note
Ik ben benieuwt wie jullie niet en juist wel kunnen missen, dus bij deze : _________________ Gretchen: '' whats so funny ?''
LJ: '' you, thinking you can outsmart my uncle''
C-note. heb er niet echt veel mee.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Mischien moet je er meer mensen bij zetten, dan hebben de mensen meer keus,
T-bag enz...
Verplaatst naar polls _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
c-note, wordt een beetje eentonig met hem geen spanning ofzow en mahone mag er van mij op de 2e plaats uit..want hij vermoord al die goede personage's :S _________________
helemaal mee eens,,
ook al vind ik hem wel leuk,, hij is zo lief voor zn dochter enzo,,
maar mahone mag van mij ook weg,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
idd mahone moet pleitos!!!
waarom hebben de meeste dan op c-note gestemt:( _________________ Escape is just the beginning!!!
break in break out save your brothers life!!
wentworth is leeeuuuk