Kan iemand mij uitleggen wat die directeur van de gevangenis, genaamd Henry Pope, nou precies heeft gedaan waarmee die gechanteerd wordt.
Heeft hij nou een buitenechtenlijke zoon, die die heeft vermoord en begraven ofzo, zodat zijn vrouw er niet achter komt?
Ik heb geen idee.
Door wie werd ie gechanteerd dan? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Hierin komen die 2 agenten erachter dat Michael en Lincoln broers zijn. Daarom willen die 2 agenten dat hij wordt overgeplaatst naar een andere gevangenis. Pope wil hier echter niet aan meewerken omdat hij zijn eigen gevangen niet zomaar wil laten gaan.
Dan wordt er door de 2 agenten een dosier van hem laten zien met een plaatsnaam die ik ben vergeten.
Hierin liggen foto's en krantenknipsels van een jongen die was gevonden.
Ik vraag me dus af wie die jongen is en wat er met hem is gebeurd.
nee, die had een auto ongleuk gehad ofzo.. maar die secret service chateerde hem ermee om zo er voor te zorgen dat michael wel werd over geplaatst... _________________ It was Real Sara... You and Me
It's Real!
Dat snap ik nog wel,
Maar Kellerman zegt ook tegen Pope van '' De appel valt niet ver van de boom. ''
Wat bedoelt hij daar dan mee? _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Omdat Will (die zoon van Pope) uit een boom was gevallen, en daaraan was overleden. Want Kellerman zegt daarna iets van: In fact, he just fell down.. ofzo iets.. _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
ja dat dacht ik ook, maar waarom zegt Pope's vrouw dan eens 'Oh no, this isn't Toledo all over again, is it?' dus dit wil zeggen dat ze er al vanaf weet maar Kellerman chanteert Pope om het te zeggen tegen zijn vrouw. Dit klopt dus niet, of begrijp ik het verkeerd? _________________ T-bag: And when I get out of here, and I will get out of here someday, don't think I won't remember what your frontsteps look like, Suzan.
popes vrouw wist al van een buitenechtelijke relatie ... (de moeder van will dan) maar pope's vrouw wist niet de pope nog een zoon had ook dat had hij verzwegen en daarmee chanteerde ze hem ... _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
als ik pope zie moet ik telkens aan een walrus denken,, niet lullig bedoeld hoor maar goed BTW Dat van die apeel en die boom vin ik wel vett lullig hoor ik vind het wel knap dat ie dat van zijn zoon geheim heeft kunnen houden.
als ik pope zie moet ik telkens aan een walrus denken,, niet lullig bedoeld hoor maar goed BTW Dat van die apeel en die boom vin ik wel vett lullig hoor ik vind het wel knap dat ie dat van zijn zoon geheim heeft kunnen houden.
Ja precies.
Ik zou dat niet kunnen tegen iemand die ik liefheb ofso. vooral niet zo'n groot geheim
En ik vond pope altijd zo'n schat, met hoeveel werk die deed voor zijn trouwdag enzo.