De versie is om 8-9 uur bekend.
Je kan zelf misschien vroeger kijken welke versie het gaat worden, het is altijd de 350MB versie (de niet HD versie dus). Maar vorige week kwam er later ook nog een REPACK (een verbeterde versie) bij, dus toen hebben wij die ondertiteld.
Een vette alf. en heren alvast bedankt voor de Subs _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
hoelaat is de nl ondertiteling klaar _________________ Deze gebruiker is gebanned van het prisonbreak forum.
Besteed AUB geen aandacht aan zijn / haar berichten.
Leeftijd: 91
Vorige week waren ze rond 13 uur klaar dacht ik. Je kan al wel de engelse ondertiteling downloaden. Miisschien kun je de aflevering daarmee makkelijker volgen.
Uhmm nee.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Heb E18 net gedownload Maar wacht nog even op de ondertiteling (:
lol ik wacht al ziens 9uur
Ghehe Vorige week was ik er wel wat vroeger af, maarja toen wou ik toch nog maar op de ondertiteling wachten, dus vandaag maar even uitgeslapen, en zometeen lekker PB kijken met goede ondertiteling _________________ Be the change you want to see in the world