Split em nu naar media markt, blue ray speler halen, tot later Boyz. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ik was om 4 uur vanmorgen nog wakker, ben rond 4:15 gaan pitten, stond rond die tijd nog niet op Usenet...
Had zitten zoeken, maar niks gevonden.
Bedankt voor de sub, goed dat jullie dit doen.
Ik wacht nog even op andere sub;)
Vanwaar die andere sub, die is dit keer echt niet beter dan de onze. De vorige keren wel, dat moet ik toegeven.
Subs zijn excellent ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ik was om 4 uur vanmorgen nog wakker, ben rond 4:15 gaan pitten, stond rond die tijd nog niet op Usenet...
Vanwaar die andere sub, die is dit keer echt niet beter dan de onze. De vorige keren wel, dat moet ik toegeven.
Voor mijn gevoel zijn die andere beter, niks tegen jullie hoor, zal volgende keer die van jullie meenemen om ef te vergelijken.
Vind het zowiezo top dat jullie dit doen!
Voor mijn gevoel zijn die andere beter, niks tegen jullie hoor, zal volgende keer die van jullie meenemen om ef te vergelijken.
Vind het zowiezo top dat jullie dit doen!
Dat komt gewoon door iedereen die dat zegt. "Ja, die van jay zijn beter enzo." Maar ondertussen kijken ze niet hoe die van ons zijn. Die zijn zeker niet slecht!
Dat komt gewoon door iedereen die dat zegt. "Ja, die van jay zijn beter enzo." Maar ondertussen kijken ze niet hoe die van ons zijn. Die zijn zeker niet slecht!
Naja beter gezegd; deze ondertiteling is beter dan ooit.
Wat mij de vorige keren vooral opviel, was dat de vorige versies van ons alleen vertaald waren van de Engelse versies en niet ingekort waren (wat die van Jay_snake en Xtreme wel altijd waren).
Nou, vanaf deze aflevering hebben we eraan gewerkt en ik moet zeggen dat het aardig gelukt was, hoewel ik NA het posten van de ondertiteling nog wat fouten tegen kwam (maar dat mag dan ook nog wel voor zo'n snelle release).
Eerder zou je zeggen dat onze ondertitels handig waren als 'tussenoplossing', maar ik vind zelf dat dat nu niet meer nodig is.
Zeur niet zo over welke ondertiteling beter is...
Jullie hebben gewoon de EERSTE en de BESTE ondertitels
wat maken die paar kleine foutjes nou uit....
Ik heb liever snel met een paar "foutjes"
dan dat ik een halve dag/ 1 dag moet wachten op "goede" subs... _________________
Donder op man met die Jay snake & x-treme, heb deze kerst met een maat van me seizoen 3 en 4 zitten kijken op gekopieerde dvd stond na elke aflevering hun namen in, der zaten echt onwijs veel fouten in spellings fouten maar ook gewoon zinnen die totaal niet klopte met wat er gezegt word en je op een dwaalspoor brachten, die jochies hebben gewoon geen leven en gaan dan maar roekeloos dingen ondertitelen als je het mij vraagt. _________________ Meest gehaatte forum member.