Met de kwaliteit is niks mis. Maar ik mag toch wel zeggen dat de mensen die dit ondertitelen sloom zijn..:S ik moet GVD 5 uur wachten op een ondertitel.. Stelletje slome apen bij elkaar
Hier moest ik even om lachen.
Ten eerste, SXForce en ik zijn na mijn weten de snelste met releasen van de subs van Prison Break, daarna volgt Jay_Snake & Xtreme (paar uur tot een dag later).
Verder zijn er geen vertalers voor Prison Break in Nederland, dus ik snap je punt niet?
SXForce en ik beginnen altijd rond 10 uur in de ochtend met ondertitelen en zijn dan in een paar uurtjes klaar (voor 3 uur in de middag), dat is dus minder dan 12 uur van de release van de Prison Break uitzending.
Wel jammer dat je dan pas zondag de ondertiteling hebt van aflevering 22 _________________ Deze gebruiker is gebanned van het prisonbreak forum.
Besteed AUB geen aandacht aan zijn / haar berichten.
Man man wat een reacties, gelukkig is hij geband,
Iedereen is blij dat zij de snelste ondertitelers zijn. en dan komt zo iemand met zo een reactie
maarja boeie. _________________
Man man wat een reacties, gelukkig is hij geband,
Iedereen is blij dat zij de snelste ondertitelers zijn. en dan komt zo iemand met zo een reactie
maarja boeie.