"Prison Break's executive producer Matt Olmstead
hebt gezegt dat in de toekomst mischien Prison break niet meer word uitgezonden...
De rede daarvan is dat de kijkcijvers te laag zijn in Amerika.
ze willen gaan stoppen in het midden van de Seizoen.
Source: Digital Spy
"Prison Break's executive producer Matt Olmstead has admitted that the show may be axed in the near future.
In the wake of poor ratings for recent episodes, Olmstead told Entertainment Weekly: "There's a shelf life to serialized drama. If this is the last season, we're not mourning that because it's been a great ride and we have a great season [ahead]."
In the event of the series being cancelled midway through the current run, Olmstead stated that the writers will "definitely have enough time to prepare for an appropriate ending. The season finale we have in mind could play as a season or series finale."
However, he admitted that Prison Break's producers have "absolutely been encouraged by the response" to the fourth season. "It took a while to get the right idea... and to have the audience supporting it is very gratifying." _________________ Change Plans
We gotta break out Tonight
Weet je wat het is, ze moeten is kijken naar kijkcijfers buiten amerika, daar is prison break veel populairder
Beter stoppen ze het niet, dat zou ik echt zo ongelooflijk kut vinden.
Zolang ze dit seizoen maar afmaken ben ik al blij
Er staat dat ze het 4e seizoen sowieso afmaken zo ver ik het begrijp, maar ik hoop ook dat ze in amerika wat meer gaan kijken want ik zou nog wel een siezoen willen _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
kom op amerika minder naar macdonalds, lekker thuis voor de buis naar pb kijken!! desnoods macdrive;) _________________
I am just linc, linc the sink XD
Het probleem met amerika is ook dat ze heel veel series hebben en ze zenden dat dan ook nog op de zelfde tijden uit dus iemand die prison break mooi vind maar een andere serie net iets mooier die ook op diezelfde avond komt kijkt daar dan naar. en dan gaan ze prison break mischien later downloaden of ze nemen het op. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Amerika heeft wel vaker series een halt toe geroepen vanwege kijkcijfers... vaak de series die ik erg goed vind houden er ineens spontaan mee op wat erg jammer is.
Zie graag ook nog ooit een vervolg op de serie Twin Peaks (mijn favo serie!) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik zei het nog hé dat de kijkcijfers zo laag waren en ze mischien gingen stoppen ( op forum van Seizoen 4)
Momenteel is House md zeer populair in amerika , wat ook te verstaan is Maar ik zou het wel jammer vinden moest PB geschrapt worden !! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Midden januari 2009 maakte FOX bekend dat seizoen 4 ook meteen het laatste zal zijn. In het eerste seizoen was het programma een kijkcijferbom, maar nadien ging het alsmaar bergaf met het aantal kijkers. Desondanks bleef de reeks toch heel populair maar volgens de makers heeft iedereen zowat het gevoel dat het verhaal verteld is en er dus niet onnodig moet aan gerokken worden.
het zal dus het laaste seizoen worden denk ik al hoop ik dat ze van gedachte veranderen want ik wil opzich nog wel een seizoen 5!
Leeftijd: 108
ik vind het goed dat na siezoen 4
een einde komt.
ik bedoel hetwordt zooooo langdradig.
zelfs nu kan ik er geen knoop meer
aan vastmaken.
ik kijk het alleen maar omdat went erin
speelt maar ze moeten echt stoppen
na seizoen 4. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik vind het aan een kant wel erg jammer, want het is gewoon een van de beste series die ik ooit heb gezien. Alleen vind ik wel dat vanaf seizoen 3 het een beetje is uitgemolken en niet meer zo spannend en inventief was als de eerste 2 seizoenen. Dus nu maar hopen op nog 6 goede afleveringen vanaf april en daarna maar weer eens met seizoen 1 beginnen