ik heb the final break al gedownload en de ondertiteling erin gezet voor degene die het lastig vinden om de ondertiteling erin te zetten zet ik zometeen een link hier dan kunnen jullie hem met nederlandse ondertiteling downloaden.
kan je de link naar me sturen via personal message ?? (linken plaatsen zijn verboden op deze site...)
dit was echt het perfecte einde! al baal ik er nog steeds van dat het afgelopen is, ik had echt graag een hapilly ever after gehad met micheal en zijn kindje enzo _________________ R.I.P micheal & prison break. :'(
I'll be the change you want to see in the world.
Ik heb een paar mensen een e-mail of pm gestuurd met een download link naar de aflevering.
Heb je geen link ontvangen?
Dan kan je mij een email sturen (wesley [at] gamerv.nl).
Geen beeld en wel geluid?
Installeer dan DivX (www.divx.com)
Ondertiteling afspelen:
Download VobSub (download) en installeer VobSub.
Na de installatie download de de ondertiteling en zet je de ondertitelbestand en filmbestand in 't zelfde map en geef je exact hetzelfde naam (bijv.: Prison Break.avi en Prison Break.srt). Dan speel je Prison Break.avi af en als het goed is heb je beeld, geluid en de ondertiteling erbij.
Kun je mij de link ook toe mailen?
Alvast bedankt!
Boskant schreef:
free1990 schreef:
tuup4 schreef:
ik heb the final break al gedownload en de ondertiteling erin gezet voor degene die het lastig vinden om de ondertiteling erin te zetten zet ik zometeen een link hier dan kunnen jullie hem met nederlandse ondertiteling downloaden.
kan je de link naar me sturen via personal message ?? (linken plaatsen zijn verboden op deze site...)
Hallo, mag ik de link ook ontvangen? Alvast bedankt!
tuup4 schreef:
Hallo, kan iemand de link naar mij doorsturen waarin zowel aflevering 23 & 24 op staan incl de nederlandse ondertiteling???
Thanx!!
Boskant schreef:
free1990 schreef:
tuup4 schreef: