Fantastisch serie die steeds wat minder werd. Een aantal dingen die mij stoorden of opvielen bij het slot:
1. Scofield heeft in 4 seizoenen diverse malen iemand kunnen doden maar kon dat, vanwege zijn karakter, zelfs bij Bagwell niet. Dat hij dan wel de trekker overhaalt bij zijn moeder vond ik onlogisch.
2. Scofield zou net als zijn overleden moeder een tumor hebben. Zijn moeder had deze echter overleefd waardoor zijn erfelijke dood hieraan ook niet meer zo logisch is.
3. Sarah heeft aan het einde van aflevering 22 een wond op haar schouder van het brandmerk in de gevangenis. In aflevering 23 is die wond na het bezoek van Scofield helemaal niet zichtbaar terwijl dat bezoek daarna plaats vond.
4. Ik vond de rentree van Kellerman te laat om geloofwaardig te zijn. Iemand die ze nooit helemaal konden vertrouwen verschijnt nu eigenlijk pas in de laatste aflevering en lost alles zomaar op.
5. In de boodschap van Scofield aan Sara en Lincoln zegt hij dat iedereen nu vrij is. Dat is natuurlijk niet waar want Sara zal in Amerika en daarbuiten worden gezocht zodat ze feitelijk nog steeds op de vlucht is. Ook de locatie, Costa Rica of Panama, bleef naderhand onduidelijk.
6. Het lichaam van Scofield is niet in beeld geweest waardoor er weer lekker gespeculeerd kan worden. Nu is er veel onduidelijk en het zou me niet verbazen als er in de toekomst alsnog een soort van vervolg komt.
7. De donkere vrouw in de gevangenis is dezelfde actrice die de rol van Laetitia Barris vertolkte in seizoen 1 en die werd vermoord. Onlogisch dus.
2. geef ik je helemaal gelijk in, vind ik ook jammer en was onnodig geweest.
4. vond ik juist wel erg mooi het maakt het verhaal toch een beetje compleet met c-note en kellerman terug dr in. vind ik.
6. ik ben erg blij dat het lichaam niet in beeld is geweest, want dan was hij definitief dood geweest, nu kun je met je fantasie toch nog wat anders denken, en zoals je al zegt dat geeft nog enige kans op een vervolg. Dus laten we hopen dat ze over een jaar of twee jaar zo erg de kriebels weer in de buik hebben en dat ze toch een vervolg maken mss wil een andere zender het wel uitzenden. Ik weet het ik ben TE positief :P
7. volgens mij is dat ook wel een andere vrouw, maar ze lijkt er wel op. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Maar ik vond het een superserie, superafleveringen.
Gewoon beste serie ooit.
Ik snap ook niet waarom Porlamar zo negatief gaat doen en alle beetje onlogische dingen op gaat noemen. Als je dat eens bij alle series/soaps/films gaat doen is niks meer leuk.
PRISON BREAK !!!! _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Ja,heb deze ook op de release datum of de dag erna gezien.
Verder kloppen de verhalen soms niet net zoals Porlamar hierboven met paar punten aangeeft
Wat mij direkt opviel was,Sara wordt gearresteerd maar als je goed ziet zie je haar in aflevering 22 ook een immuniteitsbevelschrift afgeven aan Kellerman:s
1. Dit lukte hem ook al moeilijk,maar zij wou Michael zelf vermoord en Lincoln uiteindelijk haperde het geweer zelf ook.
2. Zijn moeder overleefde het door een gelukte operatie van The Company,dit was al toen Michael geboren was.
3. The Final Break gaat over de 4 jaar ertussen dus klopt eignelijk wel,de brandwonde was er in The Final Break pas en de brandwonde is pas zichtbaar na je ziet "Four Years Later"
4. Ja,te laat,maar ik wist ergens altijd dat Kellerman op het laatste ging terugkomen,verder vertrouwde ze hem nog altijd een beetje van in seizoen 2 door die samenwerking tegen The Company
5. Ja dit is wel waar,maar waarschijnlijk zal dit na de uitbraak worden geregeld,voor hier verder iets over te zeggen,check mijn bovenste tekst van dit bericht
6. Nee het is niet in beeld geweest maar The Company is er niet bij betrokken en dus kan men hier niets bij speculeren,Sara was nog altijd levend omdat The Company zo'n dingen kan doen van valse hoofden plaatsen etc. dit is ook wel vergelijkbaar met een andere serie op FOX "Lost"
7. Ja daar heb je wel gelijk in,dat is precies dezelfste
Het is niet dezelfde
Maak maar is een screenshot van Barris en dan van die vrouw in de gevangenis
En het was idd raar dat sara gearresteerd werd.
Maar de fbi had bewijs dat ze haar vermoord had.
En als je zelf niet kan bewijzen dat Christina voor de company heeft gewerkt.
Dan heb je een probleem _________________
Kan iemand mij ook de link of de film zelf van Final Break sturen?(Pm bericht)
Heb het gister helaas niet kunnen zien En ben toch wel erg benieuwd hoe de laatste aflevering was!