Ja Waar????? _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
Bedankt!!!!!!!! _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
26 Mei wordt de film uitgezonden in de U.K.
en Boys thanx voor de subs again _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
24 mei wordt "Prison Break: The Final Break" uitgezonden in Israël.
"Een paar dagen geleden was het Sky One nog die de premiere van Prison Break zou krijgen op 27 mei. Nu is echter het nieuws naar boven gekomen dat Israel de premiere krijgt van "Prison Break: The Final Break"!
Hij zal volgens het nieuws 24 mei uitgezonden worden. Van 22:30-00:05 Israëlische tijd (GMT+3).
Dus in Nederland zou dit dus zondag om 20:30 tot 22:35 zijn." - Glorb.nl
Hey nog even over de final episodes....ik dacht dat de finale totaal 2,5 uur duurde??? Tenminste dat las ik ergens hier....dat de subs langer duurde vanwege de finale van 2,5 uur??
Maar het waren dus gewoon 2 afleveringen....
En the final break film duurt ook 90 min toch? _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
Als ik deze download doet ie het niet.
Ik heb alle andere al wel gekeken en die deden het ook gewoon. Alleen deze werkt niet bij mij?
Wie kan mij helpen?