Dat vind ik een onwijze fout, die viel mij ook op, die vriend van abruzzi zit gwn naar het gat te staren en hoort alles , elke bajes klant zou zeggen neem me mee of ik verraad het _________________ Meest gehaatte forum member.
Dat vind ik een onwijze fout, die viel mij ook op, die vriend van abruzzi zit gwn naar het gat te staren en hoort alles , elke bajes klant zou zeggen neem me mee of ik verraad het
Ja, dat ligt zeker voor de hand, of ja voor die gast niet _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Dat vind ik een onwijze fout, die viel mij ook op, die vriend van abruzzi zit gwn naar het gat te staren en hoort alles , elke bajes klant zou zeggen neem me mee of ik verraad het
Ja, dat ligt zeker voor de hand, of ja voor die gast niet
Ach, als je voor de 3de keer de hele reeks kijkt, heb je meer oog voor details.
Het is leuk en soms een sport. Het grappige is dat je het de eerste keer niet zag, maar nu wel.
Zolang scenes geknipt, geplakt, maanden later opnieuw worden gedaan, zullen er fouten zijn.
Ja, dat ligt zeker voor de hand, of ja voor die gast niet
Ach, als je voor de 3de keer de hele reeks kijkt, heb je meer oog voor details.
Het is leuk en soms een sport. Het grappige is dat je het de eerste keer niet zag, maar nu wel.
Zolang scenes geknipt, geplakt, maanden later opnieuw worden gedaan, zullen er fouten zijn.
Ja ik ga e rook nu automatisch opletten, ik ben nu bezig met season 3 (weer) en ja daarin worden toch een x aantal fouten gemaakt maar ja dat hoort erbij _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Achtergrond in dat appartement van linc enzo in aflevering 19 zag er nep uit
En dit klopt ook niet:
Sara zegt dat michaels moeder bij hun weg ging toen hij 6 was..
Michael zij eerder dit seizoen: linc was 13 toen christina stierf. en dat hij elke dag aan haar ziektebed stond..
Toen zij christina in aflevering 19 dat Linc vroeger altijd met auto's speelde en michael televisie's uit elkaar hield.
Hoe kan zij dat weten als ze weg ging toen michael 6 was, ik neem aan dat hij op zijn 6e nog niet met tv's aan het prutsen is. Ze kan het ook niet later van aldo hebben gehoord want hij was ook al eerder weg, en toen hun moeder "dood" ging zat michael bij die ene vent in die donkere kast, daar stonden ook geen tv's .
Hebben de makers niet genoeg overna gedacht _________________
Ja sarah kent hem niet haar hele leven, kan gewoon een vergissing zijn, het zou onlogischer zijn als ze alles precies in jaren weet aan te duidde _________________ Meest gehaatte forum member.
Vergissing is het zeker _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
In de laatste aflevering vond ik wel grappig om te zien, dat Micheal precies als zn moeder is, dingen zien die andere mensen niet zien. En daardoor ontsnappen _________________ I can look at the menu, doesn't mean I'm going to eat.
Haha ja die fout viel goed op daar hadden we het laatst nog over _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Haha zo das zeker een grote fout! Ik weet nog dat Michael in seizoen 1 Sara ging redden bij de Lockdown. Hij klom door alle tunnels en buizen in zijn grijze shirtje & plots had hij bij 1 shotje zijn blauwe blousje aan, was ook heel apart haha..
grote fout is ook toen michael ging kijken of ze allen, fitz of percy moesten nemen. SO1E5
ze denken dat Michael ontsnapt is en kijken overal, Henry Pope vraagt dan aan die bewaker die de secretaresse versiert of hij hem niet gezien heeft en de achterdeur gecheckt heeft. Hij zegt: Still locked, I checked.
Michael doet dus of hij daar de hele tijd heeft gezeten, maar als die bewaker de achterdeur heeft gecheckt, moet hij gezien hebben dat Michael er helemaal niet zat
Later in het seizoen zit ook nog een fout: In de ziekenboeg waar Michael dat spul door ijzer laat vreten, word het gat ontdekt door een schoonmaker die een prullenbak verwisselt, maar in een eerdere aflevering staat daar nog gewoon een grote zware kast... _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
ik zie die foutjes niet zo snel haha
maar ik ga er ook niet op letten
jullie zeggen wel dat ze er niet goed over na gedacht hebben maar.. hoe geniaal is de serie ik zou dat niet kunnen bedenken. of zijn jullie dat niet met mij eens
Michael in de final break,
toen in de flashback zag je hoe hij zich onder de auto verstopte
Maar voor de flashback zie je de onderkant van de auto (als die vent al naar binnen is gereden) duidelijk geen michael eronder liggen _________________
In de allerlaatste seconde van 4 boeiende seizoenen moest er nog snel even een mega fout gemaakt worden. Ik had al iets gelezen over Michaels geboortedatum die niet zou kloppen... maar is het ook al iemand opgevallen dat zijn leeftijd niet klopt? In aflevering 8 zegt Lincoln tegen Sara, toen ze het over neusbloedingen hadden, dat Michael net 31 was geworden. Op de grafsteen is hij slechts 30 jaar en 8 maanden. Zou de Generaal tijdens de operatie ook een verjongingskuur toegepast hebben?