Via PM heb ik een aanvraag gekregen andere series op het forum te plaatsen. Hierdoor wordt het voor jullie mogelijk makkelijk over andere series, naast Prison Break, te praten met de mensen die je van dit forum kent.
Ik zal subfora aanmaken voor series waar genoeg vraag naar is. Als je suggesties hebt voor andere series naast Prison Break, laat het dan weten in dit topic. _________________
Lost is leuk.
En misschien Flash forward...
Ik denk dat niemand serie nog kent, maar misschien dat als er een subfora voor komt meer mensen gaan kijken.
(Flash forward is van dezelfde makers als Lost, er zijn in Amerika al 3 afleveringen van op tv geweest en ik heb gelezen dat de serie in het voorjaar van 2010 ook in Nederland komt) _________________
Ja klopt Flashforward is ook best wel sterk en die serie is nog maar net begonnen. Ga straks ff 3e kijken _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Flashforward is ook een erg goede serie die is nog maar net begonnen dus ben benieuwd naar de rest van het seizoen. In flashforward spelen Penny en Charlie ( charlie vanaf e6) uit Lost ook in. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
He even voordat mensen tientallen topics aanmaken bij de andere series!
Het is handig om eerst even een paar (2 of 3) topics aan te maken en te kijken of daar veel gepost word...
Als er dan nog veel gepost word zou je meerdere topics aan kunnen gaan maken voor andere afleveringen ! _________________