Iemand al wat terug gehad?? Als jullie antwoord terug krijgen ga ik ook een brief schrijven _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Zal wel een tyd duren, als je uberhaubt wat terug krygt.. als je kykt hoeveel mensen er een brief sture, en dan niet alleen in NL maar Amerika etc. en ik twyfel als je een brief terug krygt het ook echt door hem/haar geschreve is en niet door een soort ''hulpje'' want ik geloof nie dat WM of SWC of wie dan ook duizenden brieven gaat terug schryve _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Dan moet je naar iemand schrijven die minder populair in de serie is denk ik. C-Note ofzo. of Westmoreland _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
hahah , nou er zijn op engelse fora al genoeg mensen die wat terug hebben gehad.
Sara, went, amaury heb ik al hanttekingingen van gezien die zowiezo wat terug sturen. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ja dat weet ik op pbscene ook, maar toch betwyfel ik of ze allemaal getekend zyn door hun.. ze hebbe wel wat beters te doen dan hele dagen handtekeningen zette etc. zeker nu ze aan het filmen zyn _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik heb ook gestuurd,
Het is net een maand weg ofzo, dus zal er nog wel niet zijn
Maar wentworth zijn zusjes helpen hem met zijn post
En soms met persoonlijke tekst, niet altijd!
Maar je krijgt wel een handtekening.
Dus denk dat als ik wat terug krijg, volgend jaar zal zijn _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Ja klopt zn zus helpt hem! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Nee. ook niet van plan geloof niet echt dat hy hem zal ondertekenen, waarschynlyk zn zus of gewoon een kopie met zn handtekening _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Of hij heeft een x een vrijdag de heledag handtekeningen lopen zetten en die stuurt ie gewoon op als er weer een fanbrief binnen komt _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik heb een brief gestuurd naar dit adres c/o Scott Melrose
c/o Endeavor Talent Agency
9601 Wilshire Boulevard, Floor 3
Beverly Hills, CA 90210 USA
en ze zijden dat je dan ook een brief terug kreeg maar ik heb der nog altijd geen terug gekregen.
ik zit hier nu al een paar maanden daar op te wachten ...
nu ga ik weer een brief sturen maar naar welk adres kn k t t beste doen ???
Wentworth Miller
"Prison Break"
20th Century Fox Television
Acme Productions
10201 West Pico Boulevard
Building 38, Room 125
Los Angeles CA 90035
USA _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Precies, en je hebt natuurlijk ook kans dat je niks
terug krijgt.
Ik heb 2 jaar geleden een brief gestuurd naar Lane,
nooit meer iets terug gekregen ;o _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
haha en nu is het 2010 maaaaar, ik wil nog wel een brief sturen.
maarja echt een domme vraag hoeveel postzegels moet je dan op de envelop doen haha ?
&uhh, wat schrijven jullie er in ?
& welk adres kan je het beste sturen ;P. _________________ I choose to have faith, it's the one thing that keeps me going.
juaaah, ga gewoon 10 brieven schrijven naar allemaal verschillende adressen ghehe, zal er toch wel eentje antwoorden (a') _________________ I choose to have faith, it's the one thing that keeps me going.
OMG!!!!!!!!
ik heb een brief naar wentworth gestuurd en kreeg een brief met een foto en een handtekening terug!!!!!!
ik ga dood van de blijheid!!!!
--------------------------------------------
lincoln: you look pretty good for a deadman. _________________ ik hou van prison break.
ik hou van die spanning en actie.
het is echt leuk om er naar te kijken.
ik heb alles wat van hun verkrijgbaar is.