Ik hoop het en eerlijk gezegt denk ik het niet echt.
Het zou alleemaal maarnegatieve reacties oplopen bij Fox dat de serie nep is.
Maar eigenlijk hoop ik het heel stiekem wel.
Een 5de serie lijkt me top 4 series voor zoon goede serie is teweinig kijk naar CSI miami die hef ter al ruim 8...
Ik hoop het en eerlijk gezegt denk ik het niet echt.
Het zou alleemaal maarnegatieve reacties oplopen bij Fox dat de serie nep is.
Maar eigenlijk hoop ik het heel stiekem wel.
Een 5de serie lijkt me top 4 series voor zoon goede serie is teweinig kijk naar CSI miami die hef ter al ruim 8...
Maar CSI Miami is heel anders.
Daar kunnen ze elke keer weer wat nieuws verzinnen.
Bij prison break is het een doorlopent verhaal
@ Nathanchunkie
Je kunt mensen beter laten praten over hoe ze denken dat michael dood is gegaan of dan michael nog leeft of iets.
Topic's van The Final Break zijn er al genoeg dus daar hoef je geen nieuwe voor te maken _________________
Schrijvers van de serie willen gewoon dat je PB blijft onthouden, daarom is Micheal ook dood gegaan. Ergens hoop ik natuurlijk wel dat hij niet dood is. Maarja: ''sometimes things happen that are just out of your control"
Bekijk eerst ff wat andere topics voor je deze aanmaakt, ik denk dat er al genoeg van zijn en we steeds dezelfde antwoorden hier op zullen blijven geven. _________________ Meest gehaatte forum member.
Ik denk niet dat michael dood is.
Je hebt zijn lichaam niet gezien, en dat zou moeten kunnen want als dood gaat door stroom is je lichaam nog intact.
Ik denk dat kellerman in het contract van michael heeft geschreven dat iedereen vrij is (behalve sara) maar dat in ruil hij geheim agent moet worden bij de VN. Michael kwam ondanks alle benarde posities altijd weer met een goede oplossing en als er een beetje geluk was haalde michael daar veel geluk uit..
Ik vind het ongeloofwaarlijk dat michael nu dood is. Volgens mij heeft kellerman en michael het allemaal in scene gezet. Michael heeft beloofd dat hij en lincoln een duikershop zouden gaan beginnen en tegen sara heeft hij gezegd dat ze de wereld rond zouden gaan varen...
Ik vind het een raar eind maar met Prisonbreak weet je het maar nooit.
Ik denk wel dat ie dood is. Het is het einde van de serie, en anders hadden ze er echt wel wat meer over laten weten dat ie niet dood is _________________ Be the change you want to see in the world
Leeftijd: 108
ik denk ook dat hij dood is.
waarom zouden ze voor het einde van de serie nog een
open eind maken.
onzin is dat, want de serie is afgelopen.
je kan denken wat je wilt. maar michael is dood. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik denk dat hij hetzelfde doet als zijn moeder want daarvan dachten ze toch ook dat zij dood was maar dat was ze niet ik denk dat michael het zelfde doet.
Leeftijd: 108
mr scofielt schreef:
ik denk dat hij hetzelfde doet als zijn moeder want daarvan dachten ze toch ook dat zij dood was maar dat was ze niet ik denk dat michael het zelfde doet.
hoe kan michael dat doen als hij een tumor heeft?
het maakt niet uit of hij nu dood is gegaan met die stroomshock want dan
zou hij even daarna toch zijn overleven aan zijn tumor die terug was gekomen.
mr scofielt schreef:
en trouwens er komt ook nog the final break
the final break is allang uitgekomen, ga die maar eens snel kijken _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik heb afgelopen weken het alle seizoens van prisonbreak gekeken.
Ook de Final Break.
wat ik erg jammer vond was het einde. Dat Michael zich opoffert voor sarah.
Ik dacht nu zijn ze eindelijk samen, en leven ze nog lang en gelukkig na wat ze hebben meegemaakt.
Ik weet dat hij een hersentumor had.
Weten jullie misschien waarom de director een slecht einde voor ogen had.