Die pop ziet er echt niet uit. Zo lijkt het net of Went al heel oud is. Ik vind hem trouwens wel mooier zonder haar dan met. Dit korte maakt hem nog sexier (zoiets) dan hij al is.
Prachtige foto's Wenty is misschien wel knap maar ik vind hem niet bepaald modieus met die trui. Maar ja alles staat hem gewoon. _________________ Michael: P.I pays 19 cents an hour.
Tweener: That's slavery yo!
Michael: That's prison yo..!
Die vind ik nu helemaal niks.. Went is naar mijn mening véééél knapper _________________ Michael: P.I pays 19 cents an hour.
Tweener: That's slavery yo!
Michael: That's prison yo..!
misschien ook wel omdat je ze alleen kent met een kale kop , kan best _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Leeftijd: 108
OMG.
hij is echt oudddd ;o
dang xD kon mijn papa wel zijn
maar toch, hij is en blijft super cutee *_* _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Al zou die een vuilniszak aantrekken, dan nog blijft ie lekker
Ik heb op diverse site's gelezen dat er heel geheimzinnig over wordt gedaan of hij nou gay is of niet? Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, hij blijft leuk om naar te kijken!
Groetjes Ingrid _________________ Everything happens for a reason...
Leeftijd: 108
nee, hij is geen gay haha xD
maar inderdaad, de rumours gaan wel
rond.
en al was hij gay, maakt toch niet veel
uit voor ons, want wij krijgen hem toch
nooit xD
en hij is en blijft even naise *_* _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.