De complete collectie van Lost met:
- Alle 121 afleveringen
- 2 uur aan bonusmateriaal
- 38 Dvd's of 36 voor Blu-ray.
Extra's: (op de foto te zien)
- Doos in met de kaart van het eiland.
- Dharma laser pointer
- Senet game
- Ankh (Dat kruisje)
- Een aantal foto's/(posters?)
Release datum: 24 Augustus, waarschijnlijk voor Amerika. Nederland is nog niet bekend.
De prijs staat er niet bij maar kan rond de 200 dollar zijn.
Ik verwacht ook tussen de 170 en 200 euro.
Zelf denk ik er nog over na om de set te gaan kopen.
Niet zo zeer voor de goodies en extraatjes maar omdat ik alleen seizoen 1 nog maar heb. Die ik dan weer kan verkopen
Eerst de prijs maar eens afwachten _________________
Jah ik heb hem ook gekocht voor 20 euro dus dat had ik al in de gaten
Ik heb ze ook allemaal gedownload, toch vind ik het leuker om het orgineel te hebben. Net als met Prison Break.
En mijn Ma wil de serie ook graag kijken, dus met een beetje geluk delen we de prijs. Maar 200 euro is wel erg veel ja, vooral als je na gaat dat de eerste 3 seizoenen maar 20 euro kosten. _________________
Leeftijd: 108
ik had de box gezien ja. hij ziet er wel echt SUPER
gaaf uit! en natuurlijk vind ik stiekem de goodies
ook naise.
maar 200 euro!? dat vind ik toch wel te veel _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Leeftijd: 91
Als ze die goodies gewoon weglaten, en dan de box voor iets van 100-120 verkopen dan koop ik hem mss nog.. maar 200 is gewoon te veel Alleen als je die-hard fan bent koop je hem...
Dus ik moet het helaas doen met men gedownloade afleveringen...
Leeftijd: 91
Je bent gek ... Seizoen 6 zal ech tniet meer dan 50 euro k osten en jij gaat alles nog een keer kopen:O
Voor mij zal het dan ook 160 gaan kosten, maar das gewoon teveel geld vind ik. Ik denk dat ik de serie nu nog hooguit 2 keer terugkijk, en dan ben ik vast al weer verslaafd aan een volgende seriexD haha. Zelfs prisonbreak hebik nog maar 1 keer helemaal achterelkaar terugkeken ofzo..
Als ik mijn s1 tot s5 verkoop voor ongeveer een euro of 70 a 80 (dat is denk ik makkelijk te krijgen) dan hoef ik zelf nog maar 80 bij te doen om die collectie te kunnen kopen. S6 heb je dan voor 50 euro, en betaal je een keer 30 voor die extra's en alles in een complete set.
Snapie _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ja hij is echt wel vet
Ik ga hem ook kopen denk ik, maakt niet veel verschil uit of ik nou seizoen 2 t/m 6 los koop of dit pakket. En je hebt altijd wel van die internet winkels waar het een paar tientjes goedkoper is.
idd thobe, hoe vaak kijk je het terug..
Prison Break heb ik al 10 keer gezien, en nog kan ik zo weer een dvd aanzetten Maar of dat met lost ook zo is.. de serie duurt wel een stuk langer. _________________