Leeftijd: 108
Graag gedaan! Jij ook bedankt [:
ga binnekort kijken of er weer een nieuwe te downloaden is.
Ga hem dit weekend toch spelen op mijn broers pc _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik heb hem ook utigespeeld en moet zeggen dat ik het best wel een tof spel vond. Tuurlijk konden er wat dingen beter maar ik heb hem met plezier gespeeld, en ik ga hem zeker nog wel een paar ker spelen
Ik hoop dat ze nog een tweede maken dat zou wel heel erg vet zijn. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Graag gedaan! Jij ook bedankt [:
ga binnekort kijken of er weer een nieuwe te downloaden is.
Ga hem dit weekend toch spelen op mijn broers pc
Kim als je wilt zet ik mijn spel op een site waar jij die dan kunt downloaden ?
Bij mij gaat Bellick wel weg. Er zit geen bug in.
Misschien als andere mense het ook wilken dan PM mij even dan kan ik zeggen wanneer die geupload is, wand moet die nog inpakken enze en dan nog uploaden _________________
oh dat zou wel echt super fijn zijn!
heb eigenlijk helemaal nog geen tijd gehad om het
spel op mijn broer's pc te spelen.
shame on me
stuur maar PM met de link erin! en neem maar je
tijd om het in te pakken. het heeft geen haast.
heb het sowieso nogal druk met school. denk niet
dat ik het deze week nog ga spelen.
maar alvast hartstikke bedankt! echt super [: _________________ **
ja dat is geen probleem, ik ga dat in orde maken van zodra ik de subs van Lost voor woensdag klaar heb. Wand Mario kan niet mee helpen vertalen dus sta ik er alleen voor maar dat lukt wel. En van zodra de subs uit zijn ga ik voor het spel zorgen _________________
awesomeeee!
oh ;o succes met vertalen!
nice dat je even goed de subs maakt *_*
we waarderen dat allemaal _________________ **
Ik heb de game gespeeld en vond het jammer dat je een andere personage speelt in plaats van een personage uit de serie. Voor de rest ziet de game er strak uit en zeker leuk om te spelen. _________________
ik heb het spel net ook gekocht en ben het aan het spelen maar stuit nu op een probleempje ik kom niet verder bij het gedeelte als ik de envelop moet pakken in chapter 2, ik val telkens naar beneden.
Wat is hiervoor de oplossing want ik wil graag verder spelen.
Heb je de walktrough al bekeken,kun je per chapter bekijken en zo weet je wat je moet doen..
Ik heb een ander probleempje,zit in chapter 1 bij de lift en krijg de liftdeuren net niet genoeg open,kan zo snel als ik wil op de muiknop drukken maar kom er gewoon niet uit..