Hoe denken jullie dat het verdergaat nu Bellick bij die grote vriend in de cel zit? Gaat het hem problemen opleveren of zal Avocado hem met rust laten? Spui al je theorieën hier
Jaa dat denk iik ook Ja:D .. vind het wel lache _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik denk het juist niet, eigenlijk. Ik denk eerder dat Avocado hem met rust laat, of iig niet misbruikt... Misschien uit angst dat Bellick z'n CO maatjes inschakelt en Avocado in de isoleercel laat gooien ofzo. Want ik weet niet of de inmates weten dat CO's niet meer de baas zijn. Ze zullen wel merken dat er minder chantage is etc, maar of ze ook weten hoe dat komt weet ik niet.
Ik denk dat Avocado er ehm uitwerpselen aan heeft of hij in de isoleer gegooid wordt, deze kans om Bellick eens even terug te pakken laat ie vast niet voorbij gaan! _________________
Maar als hij in de isoleercel zit kan hij Bellick het leven niet verder zuur maken Dat was ook precies waarom hij niet zei dat Tweener hem verwond had, want dan zou Tweener naar de iso gaan en kon Avocado sowieso niet bij hem komen
Er zijn sowieso al spoilers bekend over wat er met Bellick gaat gebeuren in de gevangenis Ik weet alleen niet of iedereen die hier al wil weten, dus anders moet je me even een pb sturen ofzo
Maar het zijn geen spoilers over Bellick x Avocado, terwijl ik daar juist heel nieuwsgierig naar ben
Ow aha... ik heb alleen nog maar die voorstukjes gezien over dat ie aan het knokken is...
Is er nog meer bekend dan? Of heb ik dan net dingen gezegd die jij niet wilde zeggen, omdat andere mensen die nog niet willen weten?
Ik dénk dat Avocado zn speelgoedje weer heeft gevondé.
Net als Tweener. Op een fotó zie je avocado al zo naar um kijkén
Word lache! _________________ Michael: "If you think I'm leaving my brother behind, you have massively underestimated me."
Idd! Ik vond het egt lullig vn Bellick om tweener bij avocado te plaátsten.
Nou heeft Bellick geen Nika , maar Avocado _________________ Michael: "If you think I'm leaving my brother behind, you have massively underestimated me."
De foto zelf kan ik niet meer vinden want die site heeft alle foto's eraf gehaald ofzo maar door die foto denk ik dus dat avocado wel degelijk iets met bellick gaat uitspoken _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD