Zo'n 2 dagen geleden schenen er in Amerika nieuwe promofilmpjes uitgezonden te worden van de 14e aflevering en die zijn nu op YouTube gezet. Met dank aan jessica_03 van pbs.com.
jeeh, ik kan haast niet w8 tot het zo ver is. gelukkig donderdag al weer een aflevering. ik hoop dat het snel wat wordt tussen sara en micheal... vind ze egt so sgattig samen...
naja echt leuk filmpje _________________ he's not trying to catch me
he's trying to kill me
weet je wat micheal zegt opt einde this is micheal scofield and i will turn muself in! ..gaat die trg nr fox river!!! _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
niks is zeker in prisonbreak, dus je zal nog wel zien wat er daad werkelijk gebeurt.... _________________ he's not trying to catch me
he's trying to kill me
Ik vermoed dat het een truc is, een plan van Kellerman, Linc en Michael zelf. Het laatste wat Michael ooit zou doen is zichzelf aangeven, lijkt me... er moet dus een plan achter zitten.
volgens mij gaat seizoen 3 dan ook meer over the story behind(denk ik zelf).. want er is ook nog iets met die sleutel die sara heeft en zo heb je nog meer van die dingen. dat is eigenlijk ook het spannende aan prisonbreak je ziet dingen vaak terug komen bijv de sleutel maar je hebt geen idee wat er mee aan de hand is.. _________________ he's not trying to catch me
he's trying to kill me
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat er een 'story behind' komt. Aangezien alles uiteindelijk in de loop van de afleveringen uitgelegd wordt. Ik weet zeker dat we er nog achter gaan komen waar die sleutel voor is en of Kellerman zich echt 'bekeerd' heeft. Aan het eind van 't seizoen zullen we dat soort antwoorden allang hebben
ja, opzich zou dat ook wel kunnen.. weetje wat ik me laatst afvroeg waarom heet micheal van ze achternaam scofield en lincon borrows.. want het zijn broers of heeft de ene de achternaam van de vader en ander van de moeder... ik heb het wel 1x gehoord wat het nou was maar ik ben het vergeten.. _________________ he's not trying to catch me
he's trying to kill me
weet je wat micheal zegt opt einde this is micheal scofield and i will turn muself in! ..gaat die trg nr fox river!!!
Kan je hem nog steeds niet kijken?? Bij mij doet hij het gewoon! Hij opent in Windows Media Player. Ga anders naar www.fox.com en speel het bestand daar af. (Is rechts onderaan de pagina te vinden, je moet ergens op "Prison Break" drukken ofzo ) Succes!!
weetje wat ik me laatst afvroeg waarom heet micheal van ze achternaam scofield en lincon borrows.. want het zijn broers of heeft de ene de achternaam van de vader en ander van de moeder... ik heb het wel 1x gehoord wat het nou was maar ik ben het vergeten..
Michael was heel jong toen hun vader verdween en hij heeft de naam van zijn moeder gekregen/aangenomen. Lincoln heeft gewoon de achternaam van hun vader behouden en daarom hebben ze dus verschillende achternamen.
heb er nog 1..maar dat is een promo van meerdere series.. je ziet tussedoor t-bag en susan, linc en terrence en michael en sara. http://www.youtube.com/watch?v=Dm52n_AlSlc _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Michael word gedwongen door Kellerman om zichzelf in te rekenen, zag net ander plaatje op een ander topic, maar ik denk dat Kellerman een plan heeft en daarvoor heeft hij de politie nodig om bijv Terrence Steadman te laten oppakken want al iemand opbelt en zegt dat hij nog leeft dan komen ze niet, en Kellerman houd scofield onder schot omdat hij niet wilt dat scofield zijn plan laat mislukken omdat hij er niet mee eens is.
ben benieuwd, en betreft Kellerman... die man heeft altijd al een zwarte agenda gehad, dus zou nu ook kunnen _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"