een foto bewerken van een persoon, je mag zelf weten wat voor persoon.
of een foto bewerken van een Pb persoon, die de mods van te voren doorgeven, afmetingen zijn vrij
Mod: Is ook een goed id! Blijf maar posten mensen! _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Alleen zwart-wit _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Volgende maandag, maar BOT, want hier moeten alleen ideen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Je bedoeld dus geen beeld bewerking, maar echt een quiz,,. ook leuk idee, kan iedereen mee doen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dan is het Art of the Week gevoel hier een beetje weg denk ik. We kunnen het ook zo doen dat er gewoon weer een AotW komt waarbij je gewoon iets moet maken. En dan daarnaast doe je nog een quiz apart, wat niet te maken heeft met die AotW. _________________
Dus helemaal geen art?
Dan is het Art of the Week gevoel hier een beetje weg denk ik. We kunnen het ook zo doen dat er gewoon weer een AotW komt waarbij je gewoon iets moet maken. En dan daarnaast doe je nog een quiz apart, wat niet te maken heeft met die AotW.
Japs mee eens! Kun je beter nog een QotW maken, Quiz of the week _________________ .
Een wallpaper maken waarin de verhaallijn van Prison Break word verwerkt.. Dan zie je ze op de wallpaper dus ook ontsnappen enzo.. _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik ben wel voorstander van Quiz kun je je kennis teste
maar heb nog wel een idee
een walpaper over 1 persoon van prison break veel verschillende plaatjes enzo _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!