Eigenlijk zou dr een AA voor prison break verslaafden moeten komen maar goed
Een paar mensen vonden mn avatar met Proud to be a Prison Break Addict wel leuk, dus heb ik er nog een paar gemaakt en die ga ik lekker hier neer zetten als je wilt kan je er een als avatar nemen..
De laatste is van afgelopen aflevering Killing Box... _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Verplaatst naar Multimedia, het zijn zelf gemaakte plaatjes
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Best grappig trouwens van de ranknamen.. t beste wat je nu kunt zijn is PB Addict ^ check topic naam + avatars ^ _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
rechtermuisknop klikken op t plaatje en dan op eigenschappen. Als het goed is staat er dan een link en die kopieer je dan en plak je bij je profiel. _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD