Op 11 Oktober a.s. zal de verkoop van de prisonbreak dvd's, seizoen 1 van start gaan. Wil je deze nu alvast reserveren of wil je ze bestellen klik dan op de volgende afbeelding (ook als je ze later wilt bestellen doe dit dan via onze website):
Het kunnen nooit de originele zijn, deze zijn namelijk nog niet uit. Waarschijnlijk heeft iemand gewoon alle afleveringen gedownload en op dvd'tjes gebrand. Ook de prijs vind ik wel meevallen opzich...
Ik heb de DVD's van prison break ook al. Vriendin van mij heeft ze en ik heb ze gekopieerd. Volgens mij zijn het wel DVD's met afleveringen die gewoon van de tv zijn gehaald ja. Want in aflevering 16 zie je bijvoorbeeld in 1 scene een reclame dat iets zegt van: This wednesday, 14 million! Denk niet dat ze zoiets in de aflevering zouden laten zitten. _________________ ''Just have a little faith''
Anne, waar jij het over hebt zijn gewoon de gedownloadde versies van de afleveringen. De afleveringen die je op dvd kunt kopen zul je geen reclame tussendoor in tegenkomen.
De Dvd's zijn overigens nog niet uit dus je kunt ze nooit hebben.
Waarschijnlijk zullen er op de originele dvd's ook wat extra's zitten ofzo.
ja ik weet dat het gedownloade versies van de afleveringen zijn die op DVD zijn gezet, en iemand heeft er gewoon ned subs bij gezet ja... _________________ ''Just have a little faith''
Anne, waar jij het over hebt zijn gewoon de gedownloadde versies van de afleveringen. De afleveringen die je op dvd kunt kopen zul je geen reclame tussendoor in tegenkomen.
De Dvd's zijn overigens nog niet uit dus je kunt ze nooit hebben.
Waarschijnlijk zullen er op de originele dvd's ook wat extra's zitten ofzo.
Ja ik heb ook de dvd's van seizoen 1, het is gebrand van de amerikaanse tv, en door een nederlander is de ondertiteling eronder gezet, er staan daarom oo wel spelfouten tussen.
maar wel heel cool, ik hoop dat iemand dat ook doet met het volgende seizoen, op marktplaats bijvoorbeeld kun je de dvd's met ondertiteling voor heel goedkoop krijgen... Bij mij stonden er niet echt veel spelfouten tussen, maar ik geloof wel dat er in de ondertiteling ergens verdomme (of zoiets) stond, terwijl ik ergens heb gelezen dat de mensen van prison break niet vloekten ten koste van het christelijk geloof, omdat Fox geen gezeik wilde hebben met godsdienstige instanties. _________________ ''Just have a little faith''