Wat vond je van aflevering 4?, ik vond het wel een leuke aflevering! Bij deze aflevering heb ik T-Bag voor het eerst angstig zien kijken!, en wel sneu voor abruzzi zijn vrouw en kinderen!
Ik vond het zelf zeer jammer dat Abruzzi dood ging, maar naar de geruchten die ik al eerder heb gelezen dat Abruzzi een shoot out zou hebben en er iemand dood zou gaan was het te verwachten natuurlijk, maar wederom toch jammer aangezien Abruzzi een zeer gaaf personage was in Prison Break.
Tweener was zoals gewoonlijk in seizoen 1 en 2 tot nu toe wederom grappig bezig, vooral gaaf hoe hij John Denver na probeerd te zingen .
Tbag was ook weer lekker bezig zoals altijd (een spoor van dood en verderf achter zich latend).
Ik vind het tof weer meer Kellerman te zien laatste 2 afleveringen, aangezien hij zich erg goed voor kan doen als wie hij wil, maar dat is natuurlijk ook zijn werk, maar zijn rol als verslaafde slaat zo'n beetje alles...
En scofield was weer gewoon het standaard scofiel verhaal, plannetjes smeden om weer even veilig te zijn.
Dit was zeker een aflevering waar veel in gebeurde, meer dan in de vorige wat langzamere aflevering.
Ik vond het iig weer vetjes en nu weer wachten op maandag nacht tot ep 5 uit komt... _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Maar ik vond het op het einde vet spannend met nika, maar gelukkig was lincoln weer slim om de lader, (of hoe je dat ook noemt) niet in het geweer te zetten En michael werd helemaal woest door de woorden van bellick, belllick is echt zo'n stomme kerel, maar dat vond ik zo sneu voor michael, en michael belde sara!! , maar alleen zat die stomme kellerman weer af te luisteren....
Ik vind Kellerman juist gaaf, die maakt de serie wat spannender en is vaak sluw bezig, net zoals die Mahone die net zo slim als Scofield blijkt te zijn.
Serie zit erg goed in elkaar iig. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ja, dat wel, maar ik vind kellerman niet gaaf, ik vind wel goed dat er natuurlijk mensen tussen zitten die hun dat 'tegenwerken', maar kellerman is wel heel slim bezig.. En ik had nog een vraag over de vorige aflevering wat eigenlijk niet kon, hoe kon bellick nou weten waar lincoln, michael en nika waren?
Heel simpel, Bellick hield zowiezo die meid in seizoen 1 al in de gaten, en dat waren 1 van zn weinige sporen naar Scofields plannen, dus als je iemand op zoekt en je hebt als spoor een meid genaamd Nika... dan ga je dat spoor als eerste traceren...
En Westmorelands geld wist ie ook genoeg vanaf, aangezien zowel gevangenen en bewaarders westmoreland heel lang hebben gemarteld e.d. om info los te peuteren over dat geld, alleen kregen ze nooit de info los, alleen aangezien Scofield beduidend slimmer is dan Bellick, heeft Bellick automatisch vermoeden dat Scofield meer van dat geld weet. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Heel simpel, Bellick hield zowiezo die meid in seizoen 1 al in de gaten, en dat waren 1 van zn weinige sporen naar Scofields plannen, dus als je iemand op zoekt en je hebt als spoor een meid genaamd Nika... dan ga je dat spoor als eerste traceren...
En Westmorelands geld wist ie ook genoeg vanaf, aangezien zowel gevangenen en bewaarders westmoreland heel lang hebben gemarteld e.d. om info los te peuteren over dat geld, alleen kregen ze nooit de info los, alleen aangezien Scofield beduidend slimmer is dan Bellick, heeft Bellick automatisch vermoeden dat Scofield meer van dat geld weet.
dat hij weet van dat geld komt omdat belleck de 'bro' van sucre (die dikke) heeft ondervraagd, en hij alles verteld heeft over dat geld
En dankzei dit feit, aangezien Bellick een geld en machtwolf is al sinds seizoen 1, dus ook van die geruchten af wist
Quote:
Immediately upon his incarceration in Arizona, there were whispers that Westmoreland was, in fact, the legendary plane hijacker DB Cooper. In 1971, Cooper notoriously held a 727 full of passengers ransom until he was paid $1.5 million, then parachuted from the plane into the woods of the Pacific Northwest, never to be seen again. While there was never enough proof to indict Westmoreland for Cooper’s crime, there was just enough circumstantial evidence to suspect him. And that suspicion followed him to Fox River.
It isn’t easy to be an inmate whom others suspect to be a millionaire. Other prisoners constantly harass him. He’s been threatened, assaulted, one time he suffered a broken nose from another inmate who tried to extort money from him. In recent years, the physical threats have subsided. Part of that has to do with his advanced age. But after three decades of steadfast denials, many inmates have come to the simple conclusion that Charles Westmoreland is not, in fact, D.B. Cooper.
En zag net in ep 4 dat je gelijk hebt, maar Bellick wist al eerder over het geld iig, maar kreeg het nooit los _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Maar dan weet je toch nog steeds niet waar ze zitten?
Aangezien Bellick Nika al kende was het simpel, gewoon haar volgen, aangezien zei Michael weer ging ontmoeten in ep3 _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Waz de beste tot nu toe.
T-bag was weer op kleine meisjes aan het geilen Smerig gewoon hoe die dat doet. En die vader is natuurlijk ook dood van dat meisje. Ik vond het wel cool hoe ze dat blikje uit der hand liet vallen .
Voor de rest die arubzie vond ik ook wel cool je kon bijna de gaatjes tellen Ik vond dat hij dood moest een smerige moordende martelaar.
T bag of dat jochie zijn de volgende denk ik.
Die kellerman is wel een prostetue of zo ze liet zich bijna nemen door belick echt ranzig. ze is meer dan alleen een danseresje
bedoel je niet nika? _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Lol Ten eerste is het Abruzzi en niet arubzie en het was idd Nika
En ik vind het heeeeeel erg dat Abruzzi dood is echt mijn held leeft niet meer Nu is het trouwens T-Bag geworden qua mensen die leven in de serie Maar Abruzzi blijft gewoon nog steeds de beste _________________