Reggeaton vind ik vaak wel lekkere muziek:
daddy yankee enzo.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
luie hond ft. partysquad was het volgens mij - jij kan altijd nog met je poes in de playboy heet dat liedje toch..? die was wel grappig, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Reggae is niet echt mijn ding, maar reggea van vroeger vind ik wel leuk. UB40 enzo (da's reggae toch?). En ik hoorde pas dat Madness ska maakte, en ik vind dat Madness leuke muziek heeft. Dus ska is ook okee _________________
Ik vind: UB40, Bob Marley, Peter Tosh, Fugees enzo wel leuke muziek en wat meer onbekendere Rasta Mannen _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Weet IK veel wat daar allemaal onder valt. Boeiend! _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...