Zoooo Dat was weer een vette aflevering van prisonbreak
Maar dat einde joh!! vreselijk!!
Ze moeten gewoon die tape aan de media geven en haar op laten sluiten voor de daden die ze gedaan heb.
Maar zal sara zorgen voor de arestatie van linc en scofield ? Omdat ze geachtervolgd worden??
en Michael Scofield en Lincoln Burrows ze zullen echt niet gaan onderduiken Geloof mij..
T-bag.. ( hij is z'n geld kwijt ) Sucre gaat ut halen samen met Brad Bellick dat word wat =)
Voor mensen die nog de torrent willen : NIET TOEGESTAAN!
Ik wil nu echt dat het een keer goed gaat met die plannen! Dat Michael nog zo rustig was nadat de presidente had gezegd dat ze kanker had, en dus niet had gezegd wat ze had beloofd... pffffffff rotwijf.
Ik ben nu echt benieuwd hoe dít gaat aflopen! _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
oeeeeh.. dit was echt weer een superaflevering
i don't like the presedent
uhum ja, nou dat michael idd niet flipte toen ze zei dat ze kanker had..
wil nu wel graag weten wat er gaat gebeuren verder, preview zag er spannend uit
Sona is de naam van de gevangenis waar michael in belandt _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
omdat ik spoilers lees van andere forums/sites die te maken hebben met pb _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik wil nu echt dat het een keer goed gaat met die plannen! Dat Michael nog zo rustig was nadat de presidente had gezegd dat ze kanker had, en dus niet had gezegd wat ze had beloofd... pffffffff rotwijf.
Ik ben nu echt benieuwd hoe dít gaat aflopen!
nou, rustig...ja, linc is altijd degene die door het lint gaat en michael stort eigenlijk zwijgend in ofzoiets... hij is wel degelijk helemaal kapot ervan tuurlijk...is idd een pokkewijf...ze willen nu "verdwijnen" maar hoe??? shit dat jullie al spoileren over afl 22, dat hoeft nou ook weer niet van mij...nou weet ik al dat hij weer in de gevangenis komt...had ik dus liever niet geweten..enne, wéér 2 weken??? wat hebben ze nu weer voor feestje daar???? _________________ went is so hot!!!!!
wat denk je dan, als ze toegeeft is de hele serie zo goed als voorbij, natuuriljk leid sara ze naar Mahone of die vrouw, die ze vervolgens dan weer niet vermoord, want ze kunnen weer op een of andere spectaculaire wijze ontsnappen _________________ Love's A Cliché