Sorry heb er een hekel aan xD Ik vind het zo vaag haha.. maar smaken verschillen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Nooit in geintreseerd geweest, vond het een beetje te nep.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Jha okay, de eerste 3 delen die gefilmt zijn (deel 4,5,6 dus) zien er een beetje nep uit. Maar wat wil je met die technologie in de jaren 70/80?
De laatste 3 delen die gefilmt zijn (deel 1,2,3 dus) zien er wel echt uit, zo vet _________________
ik vind star wars erg leuk en mooi gemaakt. Leuke verhaal lijn met veel actie en met name in de laatse drie delen die gefilmt zijn leuke special effects... _________________
Fan is misschien een te groot woord, maar ik vind Star Wars wel ontzettend stoer!!! Heb er ook een aantal filmboeken van, en m'n broertje spaarde vroeger die poppetjes. Hij had op een gegeven moment wel 4 Luke Skywalkers en 3 Han Solo's ofzo En uiteraard hebben wij hier alle 6 films in huis. Heb je favoriete personages? De mijne zijn Han Solo en Jango Fett. _________________