jesse ja,, mr die ex van Aslee Simpson eeeehhh,,, Ryan Carbrera afzoiets is ook cute,, en Bam Margera van Viva La Bam,, leuk ventjeee,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Heb je Speed niet gezien? Joh, da's zowat movie history voor mij. Je moet 'm echt eens gaan kijken! Oh editje, mij leest niet goed... sorry! The lake house heb ik ook nog niet gezien, lijkt me eerlijk gezegd ook weinig aan
Oh, en willen jullie kwijlen? Kijk maar eens naar dit heerschap... ben benieuwd of jullie 'm herkennen
ik heb the lake house wel gezien,, in het vliegtuig toen we terug kwamen van vakantie,, is een erg goede film,, je moet hem wel volgen,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
whahaha robert knepper in zijn jongere jaren...dat lange kapsel vind ik wat minder ik vind dat haar dat die nu heeft beter bij em staan jij niet dan... _________________
Ik vind dat lange haar ook niet verkeerd hoor Die foto komt uit een aflevering van Star Trek, heb ik op dvd. Hij speelt daar echt een totaal tegenovergestelde rol dan als T-Bag, in ST is ie verlegen/lief/schattig etc. etc. Is ook wel eens leuk om te zien!
Dat enge ligt sowieso aan z'n personage, want als je hem in andere rollen ziet ook van rond deze tijd, ziet ie er heel anders uit. Totaal niet eng in elk geval. _________________
Ja, moet je nagaan... was ie bijna 20 jaar jonger! Ik moest echt lachen toen ik die aflevering zag, hij is daarin zoooo anders dan in PB, echt een verademing gewoon _________________