RTL heeft bekend gemaakt donderdag 11 oktober, over 2,5 week dus, weer te beginnen met het uitzenden van Prison Break en wel het nieuwe seizoen, seizoen 3!
Quote:
Uitzending: Wekelijks bij RTL 5, vanaf donderdag 11 oktober, tussen 20.30 uur en 21.30 uur.
Laatst aangepast door Yoni op ma sep 24, 2007 8:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Huh? er staat dat hij elke donderdag om 21:30 wordt uitgezonden, en daaronder staat : Elke donderdag op RTL5, tussen 20:30 en 21:30. wat is het nou? _________________ Michael : John Abruzzi, John Abruzzi?
Sucre : John Abruzzi, John Abruzzi.
Sucre : How do you spell that?
IS it P-A-S-H... No H?
geen id zien we vanzelf wel _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Zal wel het laatste zijn en dat ze het vorige zijn vergeten te editten.
Wel dom, want dan moeten ze na 4 afleveringen weer een poos stoppen met uitzenden vanwege die break in Amerika. _________________ Escaping Prison was Just the Beginning, Escaping the Country is now the priority
Nee tuurlyk niet, komt precies uit _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Eerst staat er 11 oktober en nu 29 november, misschien dat ze het nog in het dagschema moeten zetten... anders zou het wel jammer zijn. _________________
boeiie dat het te dicht is op amerika.. in engeland is het gister ook begonnen.. die lopen dus 1 week achter op amerika dus het kan makkelyk _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Yess..eindelijk weer Prison Break op tv _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Wel vind ik het een domme actie, begin dan 2 November met Episode 1 want dan zit er zo'n lange onderbreking in... Aan de andere kant ook wel logisch, als je ziet wat de kijkcijfers van Lost in Tokyo zijn... _________________ Escaping Prison was Just the Beginning, Escaping the Country is now the priority