Ja maar denk dak afhaak want ben de hele ochtend bezig geweest en het wil maar NIET lukken om ze ingekleurd te krijgen, heeft iemand makkelijkere tips als ik?!
ik doe het met de lasso tool (want met polymagnetic slaat mn laptop steeds vast , en dan doe ik quik mask, alles weg gummen wat er niet bij hoort, en dan
image->adjustments->variations.
heeft iemand misschien nog een site waar ik paint pro shop of iets wat er op lijkt kan downloaden ? ik heb wel weer tijd en zin om meej te doen ma ik heb geen programma _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
PSP kan je op allerlei torrent sites downloaden en je kan ook een trial downloaden, maar ik weet even niet meer waar. Het was eerst op jasc.com waar ej de trial vandaan kon halen maar dr is nu een nieuwe site.
Je kan makkelijker colorizen door met die lasso iets te selecteren en dan Adjust -> Hue and Saturation -> Colorize te doen... ik weet even niet hoe dat in de nederlandse versie zit, maar moet je t maar ff naar t nederlands vertalen
Ik ben trouwens ook nog bezig was zondag al een beetje begonnen, maar heb verders geen tijd meer gehad _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Bedankt appesoester door jou link heb ik een site gevonden waar ik een trail kon downloaden
dus ik ga ff proberen wat in elkaar te flanzen haha _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
hehe, wel grappig Roeiboot _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design