Wat een leuke AotW, ik kan helaas niet mee doen.
Mijn video kaart van mn pc is kaduk.
Zit dus nu noodgedwongen op mn laptop met alleen word en internet...
Suc6 iedereen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
oeh dan heb ik t maar luxe haha.. mijn laptop heeft wel photoshop enzo maar goed dat gebruik ik ook voor school ik weet niet of ik mee ga doen... ligt eraan of ik van t weekend eindelijk eens rust heb... _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
leuke Aotw allen nog niet veel animo voor he? jmmr.. tjah ik heb ook niet veel tijd.. druk met school enzo..
ik hoop dat er nog wat inzendingen komen _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Ik vind het jammer dat er geen andere personen op mogen staan en dat is ook 1 van de redenen dat ik er niet eens aan ga beginnen want ik vind dat een collage van michael ook foto's van sara, lincoln en iedereen bevat om wie hij geeft.
Beetje jammer dat dat niet mag anders was ik meteen aan de slag gegaan natuurlijk:) _________________ "are you scared?"
"When I was young I couldn't sleep at night, I always thought there was a monster in the closet. But my brother told me there's was nothing more in the closet but fear. And fear wasn't real, it was just air. He said you just had to face it.
In here, you face your fear when you open that door, and there's a hundred more doors behind it, and the monsters that are hiding behind them, are all real!"
Ik vind het jammer dat er geen andere personen op mogen staan en dat is ook 1 van de redenen dat ik er niet eens aan ga beginnen want ik vind dat een collage van michael ook foto's van sara, lincoln en iedereen bevat om wie hij geeft.
Beetje jammer dat dat niet mag anders was ik meteen aan de slag gegaan natuurlijk:)
Komt vanzelf weer.... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design