Beste mensen van het goede leven, ik dacht, ik zal mn bolus ook maar eens online zetten in een plakboek, dit ben ik dus lol
Voor degenen die nu hartverzwakkingen, epulepsie aanvallen e.d. hebben gekregen ter plekke, ik vergoed geen ziekenfonds kosten, had je jezelf maar beter moeten verzekeren _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Laatst aangepast door Kellerman op ma jul 21, 2008 7:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Leuke foto _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ey,,keller grappige foto hoor alleen moet ik eerlijk zeggen dat je er wat vermoeid uit ziet,,is deze foto pas geleden genomen??...wat dag licht zou je denk ik wel goed doen,,gooi het gewoon weer om en ga net zoals ieder ander gewoon op een normale tijd slapen en opstaan,,ahah en wat dat betreft hartvezakking enzo haha vanwaar die uitspraak lol?? _________________
....kwam me opmerking niet leuk over,,sorry...maar die levensstijl kan echt niet hah hoe je leefde een maand geleden ofzow toen ik voor het laatst op het forum was geweest...ey maar keller hoe zit het eigenlijk nu ben je weer teruggespoeld naar het goede of leef je nog steeds als nachtdier :p _________________
Ik ben altijd goed bij voorbaat al, maar heb een erg wisselend ritme van de dag lol! Net wat me uit komt eigenlijk _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
who hey,,,en je vrienden?...gaan die ook pas de dag beginnen om een uur of half 6 s'avonds
moet je eigenlijk niet naar school of naar je werk? _________________
Wat zijn vrienden precies als ik vragen mag?
Mn neef waar ik veel mee praat heeft het zelfde ritme als ik en school of werk doe ik niet aan mee doe nooit mee aan hypes, doe altijd wat ik zelf wil, ben geen kudde dier _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Niice _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
haha idd, miss lopen er wel té veel gekken rond ? wuahaha _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
nee maar ga binnenkort studeren weer, opleiding accountancy en als dingen beetje mee zitten samen met een maat van me die verzekering/pensioen/hyphotheek adviseur is eigen berijf beginnen, maar dan spreek ik wel over paar jaar even flink studeren en dat op mijn leeftijd lol _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
whahaha...(ligt krom van het lachen),,keller ik dacht dat je erg was maar dit slaat echt alles haha waarom ga je niet proberen om aan de bak te gaan als acteur, zou misschien wel een kijkcijfer hit worden...
ps. WELKOM BACK KELLER,,wist wel dat je niet zonder dit forum en ons kan lol, _________________
kan ook...alles beter als balken ende die foto;s zijn wel stoer hoe komt je trouwens aan die outfit en dat geweer (bij touwtjetrekken op de kermis ) :p _________________