RTL heeft eindelijk wat meer vrijgegeven wat betreft het uitzenden van de laatste 5 afleveringen van seizoen 3. De laatste 5 afleveringen van seizoen 3 zullen volgens RTL worden uitgezonden na de zomer, we zullen dus nog even geduld moeten hebben. Ook is bekend dat ze seizoen 4 direct op seizoen 3 aan willen sluiten, het gaat dus in één stuk door, dit is dan wel weer een voordeel! _________________
hehe dat had lang geduurt. Ik had ze ook al een paar keer gemailt maar nu weten we het toch eindelijk. Wel nog lang wachten dus. :?
Maar dan kunnen we dus wel gelijk doorkijken met seizoen 4 dat vin ik dan wel weer leuk. :D
Ja, dat had ik ook wel verwacht. Ze vonden het misschien te duur om in Nederland weer uit te gaan zenden en dan weer te stoppen na vijf afleveringen. Ik denk dat het dan eind augustus weer verder zal gaan, als Amerika begint met Seizoen 4.
EIN-DE-LIJK! Dat werd echt tijd zeg! Laatste aflevering was in november.. pfff. gelukkig komt het er weer op.. en GELUKKIG komt seizoen 4 er meteen achter aan, anders moesten we weer zo lang wachten xD IK HEB ER ZIN IN!!!!!! _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D
lang leven series uit amerika kijken, wacht je niet zo lang als hier in nederland en geen reclame _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"