Fake, de schaduwen zien er niet uit en geen logo? _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
waaat!!..het gaat nu echt wel de fantasie kant op eerst kregen we nog te zien dat sara's hoofd door lincoln in een doos gevonden werd en nu staat ze gewoon weer op de foto voor seizoen 4 ?¿ misschien verschijnt ze wel als geest...:p
haha,,en ook een aantal nieuwe karakters :S zou mij benieuwen gelukkig zitten er nog wel de ouwe vertrouwde personen in o.a sucre en T-bag (met snor zo te zien hah,,,ah nee zeg, hoop dat ie em er snel afhaald :p) _________________
Die vrouws haar hoofd in de doos, dat is daat ene wijf die dood was gevonden in het meer, waar lincoln heeft gekeken of het sara was. Aangezien lincoln in de doos niet lang kijkt, lijkt ze op sara omdat het er gruwlijk uit zag. En gretchen heeft dat dooie wijf dus onhoofd en in de doos gestopt.
Die vrouws haar hoofd in de doos, dat is daat ene wijf die dood was gevonden in het meer, waar lincoln heeft gekeken of het sara was. Aangezien lincoln in de doos niet lang kijkt, lijkt ze op sara omdat het er gruwlijk uit zag. En gretchen heeft dat dooie wijf dus onhoofd en in de doos gestopt.
Ik herinner me wel dat Lincoln iemand moest identificeren, maar niet zo goed meer. Heb je de aflevering waarin dat gebeurd misschien onthouden? Of is er ergens een tekst over ofzo?
Ik herinner me wel dat Lincoln iemand moest identificeren, maar niet zo goed meer. Heb je de aflevering waarin dat gebeurd misschien onthouden? Of is er ergens een tekst over ofzo?
Dat is in aflevering 2 volgens mij, dan gaat hij opzoek naar Sara en komt hij - na een telefoontje van een rechercheur - bij een politiestation in Panama.
Die rechercheur zei over de telefoon dat er een amerikaanse vrouw is gevonden die lijkt op Sara. Als Licoln komt vraagt hij waar ze gevonden is. De rechercheur antwoord dat ze gevonden is bij het water waar ze elkaar voor het laatst zagen aan het einde van seizoen 2.
Als Licoln naar het lijk kijkt (ca. 3 sec.) zegt hij dat Sara niet is.
En wat betreft het hoofd in de doos, hij keek echt heeeeel erg snel in die doos.. ik heb em zelf op dat moment op pauze gezet en het is duidelijk niet het hoofd van Sara..
Masterlijke foto ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )