Geweer kan ik helaas niet vertellen, maar is niet geheel legaal zeg maar gevangenispak heb ik nog van toen ik opgesloten zat in een jeugdgevangenis _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
OMG :p
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
hahaha k ga helemaal stuk _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
whahah haleloejah!....wat een tekst op dat shirt zeg lol,,ga je daar ook echt mee de straat op
serieus ja ja hah had je niet toevallig een borrel op daarvoor nee joke! haha hij is leuk je foto keller _________________
Ja ik ga echt met dat shirt de straat op, binnenkort heb ik weer een nieuw shirt die nog erger is, dus blijf kijken voor een nieuwe aflevering van.... KELLERMAN!
En natuurlijk weet ik dat mijn foto leuk is, hoef je niet te vertellen MisSx haha geintje _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Volgens mij is keller zo druk omdat ie zn eigen Seksschool is begonnen
Vooropleiding: Alles
Leeftijd: Maakt niet uit
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Keller en daan toch !
't word ook nooit iets met jullie he _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Misschien worden daan en ik nog eens collegas en Daantje jij mag dan onze eerste leerling zijn _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Hahahahahaha
nee dankje ik pas
Die zaken regel/leer ik zelf wel ! _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.