"De grootste ontsnapping op tv komt tot een einde na vier ongelooflijke seizoenen, nadat Prison Break terug komt voor de laatste afleveringen van deze serie, die op 17 april (8:00-9:00 PM ET/PT) van start gaan op FOX."
Over deze persmededeling dat dit het einde zou zijn wordt veel gepraat.
"Na een reeks van dubbel spellen, zijn de broers nu op weg om Scylla weer in handen te krijgen. Wat ze echter niet weten is dat Scylla in de handen is gekomen van hun vervreemde moeder Christina (Kathleen Quinlan), een medewerker van Het Bedrijf."
ja ik zag dat het van prisonbreakbuff.com was maar k bedoelde waar halen zij die info vandaan want ik zie het ff zo snel met google nergens anders staan _________________
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
ik ook, wat de fuck moet ik nou met me tijd doen???
weer aan school werken of zo
Ik ben Lost gaan volgen, maar daar ben ik al weer afgehaakt bij episode 17 want kan geen ondertiteling vinden. Dus ben ik maar alle delen van SAW gaan kijken. en ik denk dat ik maar eens Prison Break seizoen 1 ga kijken (voor de 7de keer) en dan seizoen 2 en dan 3 en dan 4 en dan nog eens van achteren naar voren en daarna alle afleveringen door elkaar. Tegen die tijd is het wel April.
Ik heb Nash Bridges gedownload met Jodi in de hoofdrol dus dat is 3 seizoenen en tegen die tijd is het APRIL of niet kortom genoeg te doen, kan ook gaan gamen. De boeken van Prison Break volgens mij is dat toch anders, je kent de serie immers al. Meestal lees je eerst de boeken en kijk je dan de serie. Ik heb de boeken zelf niet. _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
ja ik heb ook wel genoeg te doen tot april, mijn VWO examens voorbereiden is er een van
maar daarna wordt het wel een saai leventje zonder Prison Break.
ik wil echt een spinoff maja het zal ook wel tegenvallen, die amerikaanse bedrijven moeten wel erg veel geld erin zien willen ze het doen, denk ik
en wat die boeken betreft, ik denk dat in de boeken veel meer informatie past en dat het daardoor miss wel leuk is om te lezen, kom je meer te weten en zo
Jaaa dit zat er aan te komen natuurlijk, prison break zal bij mij bekend blijven als een van de beste series ever. Gelukkig nog een paar afleveringen te gaan _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
Let op je dubbelpost Gretchen, als je nog iets toe wil voegen aan je bericht gebruik je de editknop
Er is iets met IE6 en deze site..... elke keer als ik op quote druk dan springt ie naar de index en soms blijft ie hangen.. dus deed het niet expres sorry _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
heb het zelfde probleem en dat ligt niet aan de site noch aan IE6 volgens mij, watn ik gebruik mozilla firefox
maar als je via de homepagina op een van de forums terechtkomt, dus via de links van nieuwste onderwerpen en nieuwste reacties dan ben je niet gelijk ingelogd en als je dan op wat voor manier dan ook (niet alleen via quote dus) wilt reageren gooit ie je terug op de index en dan ben je wel ingelogd omdat je waarschijnlijk het aan hebt staan dat je automatisch ingelogd wil zijn
@ gretchen: Je moet ook op edit drukken, en misschien is het ook handiger om dan de nieuwe Internet explore te gebruiken, of Firefox....., want het gebeurt nu wel heel vaak.
Als je op de telegraaf kijkt. Staat er ook een bericht. ;
AMSTERDAM - Televisiezender Fox vindt het welletjes en trekt de stekker uit de serie Prison Break.
De show is begonnen in 2005, maar heeft de laatste tijd te kampen met dalende kijkcijfers. Fox kiest eieren voor zijn geld en schrapt de serie. Dit jaar worden de laatste afleveringen opgenomen. _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
ik vind het echt zo lomp van die kijkcijfers, ik zou niet weten waarom de kijkcijfers in de VS dalen maar in de rest van de wereld heeft het denk ik voor een groot deel te maken dat mensen niet kunnen wachten en het gwn downloaden en dus niet op tv kijken, en dat komt toch vooral door fox zelf ze kunnen toch wel wat regelen dat het ongeveer tegelijkerijd in alle landen wordt uitgezonen. Op dezelefde dag iig. Dan zou ik het niet de moeite waard vinden om te downloaden voor die paar uur verschil en de meeste anderen ook niet en zouden de kijkcijfers een stuk beter zijn denk ik. _________________