Wanneer je een nieuw onderwerp start over Seizoen 4 let er dan even op ofdat deze al bestaat ja/nee.
Zodat wij Crew leden niet alle onderwerpen hoeven samen te voegen!
Voor elke aflevering kan je een apart topic aanmaken
Vanaf nu komen er per aflevering 2 topics!
1 inhoudelijk , over wat je wel en niet leuk vond, wie er goed speelde enz..
en 1 topic met informatie, subs, fotos, enz..
Is het topic over de aflevering waar je iets van wilt weten er nog niet, maak dan zelf zo'n topic aan! (Met dezelfde titels als er nu zijn!)
Ik zal proberen om meer toezicht te houden op de topics.
Hopelijk blijft het zo ordelijk.
-----
Overige algemene informatie voor de mensen die het toch nog niet helemaal snapte.
-Dubbelposten Niet toegestaan (daarvoor is edit-knop)
-Praten en links posten over ondertiteling is toegestaan.
-Over het downloaden van afleveringen; Dit wordt niet gedaan i.v.m. auteursrecht omdat torrent op een illegale manier auteursrechtelijk materiaal verspreiden. (om nog maar niet te praten over het feit dat als iedereen download er straks geen pb meer op tv gekeken wordt)
-Niet om de 2 minuten een post plaatsen om het topic bovenaan in de lijst te houden, neem je tijd, chatten kan ergens anders, als je niet om de 5 min post komen er ook nog eens andere mensen online Last but not least;
-Wij spelen hier wel mods, ik weet het niet iedereen is er altijd en er gaan wel dingen mis, elkaar aanspreken op fouten is prima, maar wij zijn hier nog steeds het bevoegd gezag.
Bij vragen stuur mij een pm of maak een nieuwe topic aan op de plek waar het hoort. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op wo okt 08, 2008 6:52 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Update:
Is het topic over de aflevering waar je iets van wilt weten er nog niet, maak dan zelf zo'n topic aan! (Met dezelfde titels als er nu zijn!) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
PB S4 zal een spectaculaire en drastische wending krijgen in de nieuwe episodes vanaf E17!!!!! Kan haast niet wachten. Ik heb de Episodes 9 t/m 16 gezien op het internet en een trailer van E17.