Zoals je al kunt lezen johnmail kun je al een tidjje geen berichten meer kijken op de website. _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
ondertiteling kan je ook gewoon downloaden. (googlen ''ondertiteling'')
er is wel 1 probleem, je hebt alleen maar seizoen 4 afleveringen, elke keer de nieuwste. En als er een nieuwe bij is gekomen is de vorige bijna niet meer te vinden.
p.s: als ik dit niet mocht vertellen spijt het me zeer. _________________ " Gretchen: You'll get a call in five minutes telling you where to meet next. And when the exchange is over, and LJ is safe, you and I are gonna spend some quality time.
Michael: When the exchange is over, you better run for your life.
Als ik klik op de link in de openingspost, ga ik terug naar de hoofdpagina.
Ik zou graag namelijk wat fragmenten uit seizoen 1 willen zien zonder daarbij te spoelen met mijn DVD speler.
Nee, ze zijn niet meer te vinden op deze site...,
ik ken wel een andere site waar je afleveringen direct kan bekijken, maar daar heb je wel een account voor nodig..,
Je kunt een pm sturen als je de link naar die site wil hebben.. _________________