Eerst zou de game uitkomen in februari 09, maar al een tijdje terug was er ergens te lezen dat de game niet meer zou worden gemaakt want het bedrijf had zo zijn bedenkingen en er was geen goeie overeenkomst of zoiets.
Maar het kan best zijn dat een ander bedrijf wel de game gaat maken maar daar is nog geen informatie over.
Ik hoop eerlijk gezegd wel dat er een PB game komt, ben toch wel heel nieuwsgierig hoe die zou zijn en ik heb een ps3 dus..... _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Hey all,
Ik heb eens zitten zoeken naar het spelletje omdat ik er ook echt naar uitkeek maar blijkbaar is Brash Entertainment vorig jaar in november failliet gegaan dus ik vrees dat het spelletje er niet meer zal komen
Eerst zou de game uitkomen in februari 09, maar al een tijdje terug was er ergens te lezen dat de game niet meer zou worden gemaakt want het bedrijf had zo zijn bedenkingen en er was geen goeie overeenkomst of zoiets.
Maar het kan best zijn dat een ander bedrijf wel de game gaat maken maar daar is nog geen informatie over.
Ik hoop eerlijk gezegd wel dat er een PB game komt, ben toch wel heel nieuwsgierig hoe die zou zijn en ik heb een ps3 dus.....
Ja ik hoop ook dat er eentje komt Wie het geen leuk spel vind, of het een slecht spel vind, die koopt het gewoo niet Maar ik ga hem zeker kopen als ie uitkomt, het lijkt me echt supervet om zelf door de gevangenis te lopen enzo _________________ Be the change you want to see in the world
Ik hoop eerlijk gezegd wel dat er een PB game komt, ben toch wel heel nieuwsgierig hoe die zou zijn en ik heb een ps3 dus.....
Ja ik hoop ook dat er eentje komt Wie het geen leuk spel vind, of het een slecht spel vind, die koopt het gewoo niet Maar ik ga hem zeker kopen als ie uitkomt, het lijkt me echt supervet om zelf door de gevangenis te lopen enzo
100% EENS _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
van mijn mag ie ook wel komen
ik heb niet niet voor niks een 360 genomen
teminste als ie komt zal die er denk ook wel voor uit komen
als ze games als greys anatomy en csi kunenn maken kunnen ze prison break ook best maken
en anders gaan we toch gewoon ff lekker game developers de kop gek zeueren met mailtjes
als meer mensen dat doen dan is er mischien hoop,ook al zal je de game niet willen magje best mee helpen zeuren hoe meer vraag hoe meer kans
goed idee _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''