Zeker zin in! Ik ga als het goed is 30 mei (deze week zit ik nl nog in Duitsland en dit is een film die ik no way nagesynchroniseerd wil zien). _________________
Norrington... Beckett... Mjamjamjamjam Ezzie mag wel kwijlbakjes meenemen! Ik las dat de film 2 uur en 40 minuten duurt, heerlijk, hoe langer hoe beter! _________________
jaaa mee eens maar dan wel een een pauze, die had ik laatst bij Spiderman niet. Dan kom je echt met een stijve nek en 'n houten kont de bios uit -.-'' _________________
Jahaa, ik kijk hier al máánden naar uit... Kzou met vriendin en nog paar mensen gaan, maar nu gaan ze zaterdag en dan moet ik werken dus kan ik niet mee.. Aaaargh.. Maargoed, ik ronsel wel ff andere mensen en prik andere datum, MOET hem echt zien, zo snel mogelijk! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
ik ga woensdag naar pathe arena en dan alle drie de delen achter elkaar kijken. 480 minuten veel koffie dus
Chill
Ik kijk em gewoon op internet denk, als ik tijd heb vanwege examens _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik heb hem toenet gezien. Ik had er veel meer van verwacht De eerste helft was zo ontzettend saai, op de humor na Maar gelukkig werd het na de pauze al een stuk interessanter en de eindscene was echt fantastisch. Ipv Jack Sparrow stal Barbossa nu echt de show... geweldige piraat _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
Geen spoilers nog graag , ik moet hem nog zien _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ik vind ze wel leuk en heb 1+2 op dvd maar ja ieder zijn eigen mening _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce