Vanaf vandaag kun je Prison Break afleveringen om de site bekijken, je komt op deze pagina door bovenin het menu op Afleveringen Bekijken te klikken.
Hier vind je alle prison break afleveringen tot nu toe op Nederlandse TV uitgezonden, ook vind je hier een prison break aflevering welke nog niet in Nederland op TFV uitgezonden is. _________________
BTW, Iedereen mag reclame maken voor prisonbreak.nl, op websites, logs, en andere media _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Heel fantastisch, maar bij mij doen ze het niet Ik kan in het schermpje wel op play klikken, maar het lijkt wel of ie niks download... _________________
Nee, klopt, Yoni gaat er mee bezig _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
jammer dat het nog steeds niet werkt!! ik kan geen andere sites vinden waarop ik de afleveringen kan zien ofwel zijn ze in het Engels en zo goed spreek (én versta) ik die taal nog niet vind deze site echt te gek! x3 _________________ Prison Break Ruuullzz!!
Break in, Break out
Ik weet nog wel een site waar je de afleveringen kan kyke.. is goed beeld.. maar by de eps. van s1 zit geen ondertiteling.. en by s2 by sommige wel en sommige niet _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
wil je die site aub eens doorsturen?
in belgië zitten ze nu nog maar aan bolshoi booze
Heb ook al een paar keer een aflevering gemist dus et zou wel gemakkelijk zijn! _________________ Prison Break Ruuullzz!!
Break in, Break out
Oke.. ik PM je wel ff _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Chill _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
ten eerste wilde ik mededelen dat ik nieuw ben maar ik volg deze site al een tijdje
voor de sneaks enz ! dus bij deze
maar zou iemand mijn kunnen zeggen waar ik die afleveringen op deze site kan bekijken want ik kan het nergens vinden ,of ik ben blind aan het worden hahah